222 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Anders V
Anders V
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

PGO COMET HJÆLP.... PGO COMET HJÆLP....

Her den anden dag gik jeg i gang med og pille skiven på min næsten nye pgo comet (1200 km). Det går vældig, har endda været over hos en af mine venners fra og låne en trykluftpistol. Jeg får hele skidtet afmontoret og opdager til min store forskrækkelse af skiven er støbt fast!!! Altså på den pind hvor skiven plejer at sidde løst er skiven støbt ind i pinden. Derfor spørger jeg jer kender i et sted hvor man kan købe en "pind" hvor skiven sidder løs på?
Det ville være rigtig dejligt med nogle hurtige og gode svar er snart træt af og kører 53 km/t som den kom til efter min far og jeg var en tur i sløjdlokalet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO COMET HJÆLP....
  • Anders V
    Anders V Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #1   1. okt 2003 Lige en ting til i går var der en der skrev at en pgo kører med 16 x 13 ruller... Thansen mener at den skal kører med 15 x 13 hvis man vil købe ruller hos dem.. Nogen der ved noget og evt har et andet sted og købe de ruller?

• #2   1. okt 2003 pinden kan du købe ved alle Scooter forhandler smiley fx en cykel forhandler eller den lokale mc for handler eller thansen.dk den koster 100 kr smiley skal selv ned og have en smiley

• #3   2. okt 2003 du kan bare slibe ned ? gjorde jeg ved min Comet.. så spar de 100kr :D..! det tager måske 1times tid men gratis..

Så bare for en oplysning. der sidder også en Begrænsning omme i den bageste kobling

Kommentér på:
PGO COMET HJÆLP....

Annonce