{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
286 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål (interview) {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal skrive en fri opgave i skolen (top dollar! ;D )

og tænkte jeg ville skrive om unge og scootere da det var et af forslagene jeg fik.

her er der lige nogle spøgsmål:

1: Hvorfor har du en scooter eller en knallert?

2: er din scooter tunet?

3: hvad er din mening om politiet?

4: Husker du hjelmen?

5: hvad giver dig lyst til at bruge så mange timer og penge på scootere?

6: Hvad bruger du din scooter til?

7: er du nogensinde blevet stoppet af politiet? hvis ja, hvad skete der?

8: er du nogensinde blevet jagtet af politiet, og har kørt fra dem? (hvis ja, 8a, hvis nej 8b)

8a: hvad følte du efter at have kørt fra politiet?

8b: Kunne du godt tænke dig at prøve det?

9: har du nogensinde kørt på knallert i en tilstand hvor du var ude af stand til det, så som at være på stoffer eller have indtaget alkohol?

10: Hvad er din mening om fartgrænsen for knallerter?

det var det og på forhånd mange tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par spørgsmål (interview)
  • #1   4. mar 2008 alle er selvfølgelig 100% anonyme (de jeg bruger altså)

  • #2   4. mar 2008 1: Fordi jeg har 10 km til skole og bruger den i fritiden...

    2: FUCK JA MAN...

    3: De kan bar sutte mit store Anus hul...

    4: Altid...

    5: Fordi det er sjovt og ulovligt...

    6: Alle former for transport...

    7: Næææh... Kan de virklig finde ud af det..?

    8: JAAAH...

    8a: Fuck dem man, kan de ikk følge med..? La os finde dem igen og lege med dem...

    9: Jaah da, spritter kørsel er da meget sjovt...

    10: Det SUUUUCKS...


  • #3   4. mar 2008 1: Jeg lider at rode med dem. Sætte dem i stand o.l.

    2: Af de 5 jeg har er 3 af dem tunet ja.

    3: Jeg har absolut ingen problemer med politiet. Hvis de tager mit tun gør de jo bare deres job. Og det er jo mig der har overtrådt loven.

    4: Det er lige det jeg gør. smiley

    5: Der er intet federe end at starte sin scooter op med nye dele! smiley Desuden er der også det sociale i det, som at tage til træf sammen osv.

    6: At køre på! smiley

    7: Nej

    8: Jeg troede jeg blev jagtet, men de kørte bare videre. Den bil der så fulgte efter viste sig efter 3 km. kørsel at være en anden bil.

    8b: Nej egentlig ikke. Der er mange der siger det giver det sygeste kick og alt det der, men hvis man kan være fri så er det jo at foretrække.

    9: Nej.

    10: Mange steder ville det være fuldt forsvarligt at køre 60 km./t. Og så skulle 45 knallerter afskaffes. Og så ud på vejen med 30 knallerterne, som så blev til 60 knallerter så de kunne følge trafikken bare nogenlunde og ikke være til gene.


  • #4   4. mar 2008 1 fordi det sjov at køre på.
    2 ja smiley
    3 de træls men de gør deres job smiley
    4altid.
    5 jeg hygger mig mens jeg laver det-
    6 og køre rundt og have det sjovt . også at hente ting ovs.
    7 nej.
    8 hmm både og smiley jeg var hurtig væk fra dem.
    9nej. vil ikke dø på den måde.
    10 den er alt alt for lav heller give træning til at køre hurtiger også sætte fart grænsen op.
    smiley


  • #5   4. mar 2008 1: For at kunne komme hurtigere fra A-B, og for at have en fed hobby.
    2: Ja for satan..
    3: Min mening er at det er fint nok det de gør.. De tager ulovlige knallerter/scootere hver dag, det gør det til en udfordring for os at komme væk og uden om dem så vidt som muligt.. Men de skal jo være der da det jo er farligt at køre på tunet scootere.
    4: Altid.. Kun dumme børn bruger ikke hjelm.
    5: Farten og resultatet af mit endelige arbejde.
    6: At komme fra A-B og til at lege med på vejene med vennerne.
    7: Nej ikke endnu.. Undgår dem.
    8: Nej
    8b: Nej helst ikke da..
    9: Nej det ville være tåbeligt og det er mine forældre ret strenge med.. Så nej det har jeg ikke, og jeg synes også selv det er uansvarligt at gøre.
    10: Fin nok.. Men hvis den skulle være bedre så skulle den være lige som i tyskland, holland og de andre lande.

    Håber du kan bruge det.


  • #6   4. mar 2008 1: Hvorfor har du en scooter eller en knallert?
    Det er rart at være så mobil, nu når man ikke må køre bil endnu.

    2: er din scooter tunet?
    Tunet og tunet. Nej, skiven er pillet og der kommer en ny udstødning på, men rører ikke ved andet.

    3: hvad er din mening om politiet?
    De gør deres arbejde, no hard feelings.

    4: Husker du hjelmen?
    Altid.

    5: hvad giver dig lyst til at bruge så mange timer og penge på scootere?
    Uhm. Udover at have brugt 16.000 på at købe den, har jeg hverken brugt tid eller penge på den, så det kan jeg sku ikke svare på.

    6: Hvad bruger du din scooter til?
    Vi har ikke nogen bil, så det er lidt sur røv at skulle cykle over alt :p, men ja, bare at komme rundt omkring for det meste.

    7: er du nogensinde blevet stoppet af politiet? hvis ja, hvad skete der?
    Nej, aldrig.

    8: er du nogensinde blevet jagtet af politiet, og har kørt fra dem? (hvis ja, 8a, hvis nej 8b)
    Nej

    8b: Kunne du godt tænke dig at prøve det?
    Det var da et dumt spørgsmål smiley Nej selvfølgelig kunne jeg ikke tænke mig at blive jagtet af politiet.

    9: har du nogensinde kørt på knallert i en tilstand hvor du var ude af stand til det, så som at være på stoffer eller have indtaget alkohol?
    Ude af stand til at kører den, nej. Påvirket (af alkohol), ja. Havde fået et par øl eller sådan noget smiley

    10: Hvad er din mening om fartgrænsen for knallerter?
    Syntes de er galt på den. At køre 40 km/t (Som de fleste vel kan, 100% lovlig) syntes jeg er dybt uforsvarligt. Alternativet er så vejen, hvilken er lige så retarderet med 40 km/t. Hæv den til 60 km/t så de kan følge med by-trafikken, og det ville være fint. Desuden er de jo også bygget til at kunne køre over 30 (40) km/t, så ser intet problem der.


  • #7   4. mar 2008 1: transport, leg og hobby

    2: ja

    3: De gør hvad de er ansat til

    4: Kører aldrig uden!!!!

    5: Kan godt lide og rode med det og fordi der altid lige er en måde den kan laves lidt federe og så er det meget rart at have noget ordentligt og køre på.

    6: transport, leg og hobby

    7: Nej, opdager altid dem først, men er oss ret heldig hvad politiet angår =D

    8:Har alrig prøvet hvor de har prøvet og følge med mig nej, men smuttet væk inden de kunne nå det... B: Kunne være meget fedt og prøve =D

    9: Kører ALDRIG på knallert efter 2 genstande.. Så skal der være gået noget tid eller eftermiddagen efter en fest hvor man skal hjem kan det ske man er lidt bagstiv, men ikk disideret spirituskørsel nej..

    10: Det er for latterligt lavt!!


Kommentér på:
Et par spørgsmål (interview)

Annonce