{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Blev stoppet af politiet. {{forumTopicSubject}}

Heey Scootergalleri.
Blev stoppet forleden af politiet, Holdte for rødt i et lyskryds Da der kom en civel betjent hen og rykkede mig i jakken og tog mine nøgler ud af tændingen. Han viste mig ikke noget, Skilt eller andet så jeg var sikker på han var betjent. Han kørte også i en civil bil og var alene. Men så sagde jeg til ham at jeg vil have mine nøgler men han ignorede bare mig og sagde jeg skulle trækker scooteren ned på politigården, (Ca 500m Defra) Men Dan han kørte (med mine nøgler) Tog jeg bare stikket ud af tændingen og kørte hjem istedet for, Der fortalte jeg så mine forældre at jeg var blevet stoppet osv, De ringede på stationen og vi forklarede om saen osv.
De fik afvide mit cpr nr,adresse,osv inde på gården der vil de aå kontakte mig igen når de fandt ud af hvad derskulle ske derefter. Vi fik afvide at de skulle havde min scooter ned på politigården, Men da ham politimanden stoppede mig kørte den 70 km/T Men jeg kørte hurtigt ned på et værksted og satte ringen i den, (Der sidder helt lovligt rør på,) Men mangler DEn i studsen hvad tror i bøden vil være på?
Mangler Baglygteglas,Forsikring,Og kørekort.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev stoppet af politiet.
Kommentér på:
Blev stoppet af politiet.

Annonce