{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

2-takts eller 4-takts {{forumTopicSubject}}

Da jeg alligevel skal ud og købe fabriksny 45'er, er jeg blevet lidt små-lun på "de nye" 4-taktere..

Jeg kommer til at køre 2x30km pr.dag.

Nu ved jeg godt at de fleste af Jer køre 2-taktere, men hvad er de seriøse for og imod 4-takterne...
Jeg syns at det er top-nice, at de ikke siger særligt meget..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2-takts eller 4-takts
  • #1   7. apr 2008 nu kender jeg et par stykker på 4 takt, også scootere. dem med scootere har haft lidt proplemer men ikke det helt store. så jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle vælge en 4 takt

• #2   7. apr 2008 synes bar edu skal vælge en 4 banker den kører længest på literen og hvis du ikke piller ved den så kan de sagtens holde...!

• #3   7. apr 2008 4takt er vel fint nok hvis det bare er til og komme frem og tilbage på men køb aldrig en thansen scooter

• #4   7. apr 2008 Der er intet i vejen med 4 takt som sådan, som du også kan se bliver brugt på alle store maskiner (Motorcykler, biler, osv.)

Desværre er det bare de billige kina mærker der har fået folk til at tro at det er noget lort, da de ikke har lavet det ordenligt.

Kører selv 2 takt, og er ganske tilfreds, men hvis jeg skulle køre 60km hver dag ville jeg nok overveje en 4 takt smiley

• #5   7. apr 2008 Hvis du skal have en 4 takter så vil jeg helt klart sige at du skulle købe en Regal Raptor det er en rigtig fed knallert og den kører næsten 40km. literen og så lyder den bare nice xD

• #6   7. apr 2008 Syntes også sagtens at du kan vælge en 4-takter, men hold dig fra de billige kinesiske mærker som Giantco osv.., syntes du skal ofre det en ordenlig 4-takter som for eksempel en Piaggio zip, Aprialia Scarabeo, Honda Zoomer eller Yamaha Giggle

• #7   7. apr 2008 hvis jeg var dig ville jeg købe en regal raptor og køre 1000km std. på og derefter klippe den sorte ledning så køre den 70km/t hvilket er ganske udemærket !

ellers ville jeg købe en aprilla ditec og ja den er dyr men den er med direkte indsprøjning ! hvilket er også er fedt !

• Rune S
    Rune S Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 16
    #8   14. apr 2008 jeg har en giantco sprint 30'er den køre fint nu men den havde mange børnesygdomme men den har kørt de 2000km så går den sku godt

Kommentér på:
2-takts eller 4-takts

Annonce