shit man - lille historie om scootere {{forumTopicSubject}}
i dag var jeg ude i min garage da jeg pludselig hører en politi sirene og hjulspin ovre i parken over for mig. jeg går så derover og kigger hvad der sker og så ser jeg så en dreng der ligger ned og det gør hans scooter også.. jeg spurgte så panseren hvad der var sket og han sagde så at drengen prøvede at køre under en bum (den er cirka en halv meter høj hahaha) og så gik jeg så videre med min hund. lidt efter kom der et salatfad og samlede scooteren op.
lige da de havde sat scooteren op på salatfadet kommer der en anden scooter med høj fart igennem parken hvor han ikke må køre, så går politimanden ud på cykelstien og vinker ham ind til siden. først bremser scooteren lidt, men så gasser han fandme op igen og kører lige ind i politi manden som så vælter og der lyder et højt knald fra da han rammer politimanden. Den dumme på scooteren stopper så da han ser at det er en mc'er og så råber han "undskyld undskyld" og så spørger politimanden ham så om den er lovlig og det siger han den er. Så spørger politimanden om der er plads til en til på salatfadet, men så får han alligevel en advarsel.
hva laver i så i aften?
aug 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Scootere: 2 Emner: 14 Svar: 727
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Scootere: 3 Emner: 812 Svar: 2.479
nov 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Emner: 513 Svar: 1.481
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 4 Emner: 43 Svar: 1.017
hledigt han slap med en advarsel mand XD
shit man - lille historie om scootere