{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Vores sindsyge kørelærer. {{forumTopicSubject}}

Første dag til teori gik med at han fortalte latterlige jokes og hvor mange negere han har dumpet. Jeg tror ikke han nævnte knallert EN gang.

næste gang var også teori.. der fortsatte hans galskab.. latterlige jokes og han spurgte til en masse lort der ikke havde en skid med knallert at gøre!

3. gang skulle han se om han kunne lukke os ud i trafikken. Vi havde en bane på 30x15m eller sådan noget.. ikke en skid plads.. der kørte vi i ring 3timer.

4.gang kom "A-prøven".. vi så nogle film der handlede mere fest, alkohol og scooter. hele filmen handlede om 2 forelskede unge der gik til fest sammen og kørte galt til sidst.. man så en knallert 2 gange.

Og så sådan fortsatte det de næste mange gange.. til vi skulle ud køre i byen. Vi blev udstyret med en GPS så han kunne snakke til os.. i en walkie, mens vi kørte.. Jeg tænkte fedt nok nu skal vi endelig køre. Han siger: Tim du kører forest.. Øh ok, fuck det.. nå men jeg kørte forest osv.. han rettede mig 2TM hele vejen.. det var hele tiden "Foreste mand, vent på de andre... Husk at række armen ud", ren chikane!..

Så skulle vi have teroi igen.. vi gennmgik alle prøverne og tog dem IGEN bare fordi han mente det ikke var godt nok! - ham der havde flest fejl havde 2 eller 3.. det er ingenting! - men alligevel skulle vi tage dem igen :S?

Så sidste dag til "køreprøve" gik det fint osv.. så skal vi vaske de gamle rustne puch.. og hans gamle fucking demente far som han havde med HVER GANG gik og rettede på os, og dengang han var knægt var det sådan og sådan.. Nå, men de blev vasket og vi fik en negerbolle *g* - så slutter han af med at sige alle har bestået og hvis han ser en af os "knald-hætter" køre uforsvarligt eller for stærkt knalder han os *G* - og han MENTE det..

Så skal jeg ned og hente min sonic på vores skole 50m fra hvor vi tog kortet.. så står han dernede da jeg kørte ud sammen med min m8 og råber og skriger *GGG*..

- Så kørte vi hjem :]

HVAD FANDEN MENER I ?
Håber jeres kørelærer var en del bedre end min var, den bums.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores sindsyge kørelærer.
Kommentér på:
Vores sindsyge kørelærer.

Annonce