{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Er ved at være godt træt af det! {{forumTopicSubject}}

Ja, er pænt pissed over at jeg ikke kan køre rundt i fred. for omkring 14 dage siden fik min ven stjålet sin Hot, så her i sidste søndag var vi 5 ude og lede efter den, vi finder den så, men hvor der var en der sad på dem, og jeg genkender så en af dem, som snakker med ham der holder på den, men så stak ham på scooteren af, og vi leder og leder, og ender med at ringe til politiet og får dem til at samarbejde med os, så de køre rundt i en vogn og leder, men uden held, så senere på aften, ser vi dem så sidde på den igen, og vi prøver at snakke med dem, uden at skulle op og slås, det gider vi ikke og køre igen, 2 dage efter finder vi ud af den ene addresse og får politiet til at snakke med forældrene.

her i dag skulle jeg køre en ven op til føtex, og der holder de så på stjålne gardner vogne, til at køre med grene og sten og sådan noget (med motore), de bloker så cykelstien for mig, og hopper af og løber efter mig, jeg siger så til min ven han skal hoppe af i en fart, og jeg vender min sonic og stikker så af fra dem over en græs plæne, jeg køre et sted hen og gemmer mig i ca 15 minutter, hvor jeg snakker med min mor om at de er efter mig (igen) og ringer bagefter til min ven, de havde udspurgt ham om hvor jeg boede, men han gad ikk fortælle det, og de blev ved og endte med at omringe ham og skulle til at give min ven tæsk, men lige inden de skulle til at hoppe på ham, kommer der 4 politi biler, det ender med at de fanger 3 af dem og 1-2 der stikker af, så nu har vi meldt det der er sket..
skulle bare ud med det her! for satan jeg er gal!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er ved at være godt træt af det!
Kommentér på:
Er ved at være godt træt af det!

Annonce