{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

fuck panserne {{forumTopicSubject}}

idag er scooter mega tunet og knallert. så står jeg med nogle venner og snakker så kommer strisserne fordi der har været klager... så ser dee min udstødning... så den tager de med så troede jeg det var det... men så skulle jeg også pille kaburatoren af sådan de kunne se om plumben var taget... synes i ikke det er lad de borte bruge deres tid på noget andet seriøs en plumb det gør jo ingen ting... og de kørte mig hjem i politi bil... synes i ikke det er lidt overdreven ved en knallert som køre 60-70. jeg er kun 14 år så fik ikke nogle bøde. og jeg sagde min ven havde kørt som er 16. synes i ikke de overdriver... de skulle bruge alles navne og vi var 5 stykker det er overdreven bare pågrund af det.... giv jeres menning om i synes det er overdreven af dem????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fuck panserne
  • #1   7. nov 2004 jeg syntes du piver de gør jo bare hvad de skal gøre

• #2   7. nov 2004 hehe det ska du ik være ked af da jeg havde min Bws spy stod mig og 6 andre på en tank i karise by på sjælland hmm panserne kom og så stoppede de kiggede self lige på mig og min scooter fordi de så min nardo udst mine dioder osv. så da de steg ud af bilen og gik hen mod mig tjaa så gav jeg dem fingern og skred pænt grineren nå men jeg sys os de pansere overdriver meget

• #3   7. nov 2004 stadigvæk... jeg synes det er at gå lidt over stregen af dem

• #4   7. nov 2004 hmm du piver ik men de burde sku ik gøre så meget ud af en knallert som kun køre 60

• #5   7. nov 2004 jeg er også kørt væk fra dem mange gange... men vi stod omme bag en skole og lige pludselig kom de bare ind på p-pladsen.. kunne ikke nå at køre... mega nedderen... men det er nedderen de køre en hjem i politibil... seriøs jeg har ikke lavet et bankrøveri

• #6   7. nov 2004 Nikolaj - Hvis i står stille med slukket motor, og motoren er komplet kold, må de ikke tage noget som helst fra scooteren.

De må kun tage noget hvis den står startet, du kører, eller motoren er varm (som resultat af det førnævnte)

• #7   7. nov 2004 Du da vist en rigtig Brian, Brian... Eller hvad ? Normalt hvis du giver en Paner fingeren, så kører de en ned !! Man skal aldrig disrespektere dem - de tripper !!

• #8   7. nov 2004 ej oki.. han spurgte mig hva den kørte.. eller de var 2. jeg sagde bare den kørte ca 50.. men oki man kan præsse dem op på 80 i medvind... ellers køre den normal 70 ... men det vidste de jo ikke

• #9   7. nov 2004 min var lidt varm..

• #10   7. nov 2004 jo man må.... de har ikke noget bevis på du har kørt på den så... de havde jo ikke set mig køre... det var fordi nogle af mine venner havde kørt lidt røgen i bil. så kom de der om.. men man må gerne havde en ulovlig knallert et offemtlig sted. den skal bare være kold

• #11   7. nov 2004 Bellash - Ved jeg godt, men han sagde han stod og snakkede med nogle venner, og de kom fordi der var nogle der havde klaget (Så tænkte jeg de var på privat grund, er tilladt at trække den ud, på privat grund, SÅ LÆNGE man ikke starter den overhovedet)

• #12   7. nov 2004 Nikolaj S - Nej det er sandt, man må IKKE have en ulovlig knallert på offentlig vej. Hvis det er på privat vej/grund er der ingen prob.

• #13   7. nov 2004 hmm... man skal jo køre væk... seriøs jeg er kørt væk fra dem 3 gange... men denne gang tænkte jeg at de ikke ville gøre noget vis vi var søde for min ven har udslippet 2 gange... men nej de tog mit tun... så det jeg har lært af det er... køre væk vis du kan

• #14   7. nov 2004 Og hvis de så fanger dig efter du har forsøgt at slippe væk, så er bøden pludselig lidt større smiley

• #15   7. nov 2004 ja men jeg bor ved en lille landsby ude for esberjg og jeg kender byen ud og en og der er marker rundt omkring man kan altid komme væk vis man sidder på den tændt vis strisserne kommer

• #16   7. nov 2004 Mine ændringer: cylle med 6 skyllekanaler, proma legal, dyse #78, skive pillet..

Skal dog snart igang med en Monza 3g, er MEGET lidt der skal ændres..

• #17   7. nov 2004 Hvad så den dag det er en mc du støder på?

• #18   7. nov 2004 Det er jo som sagt deres job og jeg må sige at jeg ik forstår det...
    Altså hvorfor i piver sådan...
    Jeg har da kørt på knallerter der kørte 90-100 stykker men har sku da aldrig kørt så hurtigt i byen, også har de heller ik larmet overdrevent (det gjorde streeten dog men havde ik flere køreklare på det tidspunkt :-S) men hvis i ik pisser på deres sukkermad (gir dem fingeren (BAD IDE...) eller stikker af eller er flabede eller siger at den går 35 selvom man kan se udst og de har set dig før....
    DET ER FOR DUMT...
    Jeg er aldrig blevet stoppet selv (kører dog forbi politistationen hver dag) men en af mine venner blev engang stoppet af dem da han havde lånt min SXR fordi vi sku lave hans bil som ik blev færdig, de spurgte ham bare hvad den gik og han svarede dem at den gik lidt mere end de 30 men man sku jo også passe på ik at vælte, også spurgte de hvad det var for noget rødt lys under den og han svarede bare at det var en olielampe til en folkeracer (hvilket det faktisk er) og så faldt de i snak om det også sagde de eller pænt godaften og kør forsigtig smiley
    Så må sige at jeg ik har probs med panserne hvis bare de ik har probs med dig...

Men den bedste panserværn er nu at den ik larmer man ik stikker af/kører hasaderet og ik kigger tilbage hver gang der er en hvid bil og så at den ser nogenlunde standart ud og ik er overklistret med malossi og polini klistermærker...
    Blinklys er 99% skudsikkert.... smiley

Men det ændrer sikkert ik jeres mening til ta tro at de trods alt bare er mennesker der udføre deres job (hvilket det også er at forhindre småforbrydelser)
    Hvad nu hvis en havde taget din knallert og sparket til den og du ville ha dem til at finde ham og de ik ville fordi det var "småsager" så ville du sku også være sur...
    Eller hvad???

Men bare min mening...

• #19   7. nov 2004 hehe... den landsby hvor jeg bor i er der ikke nogle lyskryds hehe...

• #20   7. nov 2004 det har jo ikek noget med hinanden at gøre

• #21   7. nov 2004 2T:
    16 (17 til dec) smiley kun et år til polaraen skal ud og CRUISE ( www.bilgalleri.dk under Dodge Polara)

I lige måde ... smiley

• #22   7. nov 2004 2 T:
    Håber kun du mener usikker mht "Hey smukke pige...." for det med at gøre dem usikre kan ende meget galt (har set flere eks. på det sidste... :-()
    Men der skal jo nok trykkes lidt mere ned i lyskrydsen TIL man når lidt over grænsen smiley
    Så kan jeg sku sætte de riskogere på plads smiley
    SÅ KA DE LÆR DET... smiley

• #23   7. nov 2004 UlF:
    Mener bare man ik lige skal ud og køre ræs lige med det samme uden et gram erfaring...
    Mht den smukke pige...
    at du skal ud at gøre byen usikker ved at score smiley

Kommentér på:
fuck panserne

Annonce