{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

ARHHH Tomgangsskruen Er Væk!!...... {{forumTopicSubject}}

Ja her for ca. 2 uger siden er jeg på vej på arbejde, og hele vejen der op kan jeg mærke at den er gal med tomgangen. Så efter jeg er kommet der op, popper jeg sædet af og justere på tomgangen, og kan allerede mærke der at den sidder meget løs. Anyways så går der et par timer og jeg skal hjem af igen. Og efter ca. efter 1 km er den gal igen. For med det samme jeg slipper speederen så går scooteren ud!. Jeg kommer hjem for at tjekke den igen for anden gang, men denne her gang er skruen ikke løs, nej den er sku helt væk!. Ved ikke hvorfor men de vibrationer den har fået har åbenbart fået den til at falde helt ud. Så nu står jeg har og mangler en tomgangsskrue, men problemet er af jeg ikke kan finde et sted/hjemmeside der kan sælge mig sådan en... så nogen der har en ide? det er en Keeway Focus, og tænkte selv at pga. de er meget magen til CPI kunne jeg købe en tomgangsskrue en til sådan en. Men det fandt jeg så ud af, at det kunne jeg ikke, for de har ikke samme kabu som en Keeway!. Så jeg har brugt for lidt hjælp her....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARHHH Tomgangsskruen Er Væk!!......
Kommentér på:
ARHHH Tomgangsskruen Er Væk!!......

Annonce