{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Download af sange {{forumTopicSubject}}

Jeg har set i alle sammen spørger efter :" kan du ikke sende mig den sang min email er blablalb :P"
bare lige et tip der gør det 10x nemmere så slipper du helt for at skal sidde og få sangen tilsendt

Men du gør sådan her : Du skal downloade et program der hedder Freecorder Toolbar det gør du ved at søge på google: download Freecorder toolbar eller at gå ind på det her link : http://applian.com/freecorder3/download.php den sender dig videre til et sted hvor der står download den trykker i så bare på

så trykker i på install filen der i lige har downloadet og instalere den derefter åbner i internettet også ligger den gerne lidt under de der Filer Rediger Vis osv, altså under der hvor man skriver internet siden ind på

Så til hvordan den virker altså i toolbaren står der Record Stop Pause Play Settings Record ANY Video & Audio
der trykker du bare på record og så sætter du den sang igang du gerne vil have ned på din computer så hører du sangen indtil den er slut også lukker du record boksen der har åbnet sig derefter trykker du på Play også åbner den en mappe hvor der ligger den sang du lige har downloadet den hedder bare "My recording ---dato--"

hvis der er problemer med den så bare skriv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Download af sange
Kommentér på:
Download af sange

Annonce