296 visninger
|
Oprettet:
forskellige ting :) {{forumTopicSubject}}
hey folkens, har en del ting jeg gerne vil have svar på, som er følgene ting:
til træf så bliver man indelt i klasse alt efter hvad man vil køre, men er det fx en klasse for folk med skjolde på og en for dem uden?
den anden ting:
for at spartle røven på en sonic sammen hvad bruger man så?
trejde ting:
hvilken karburator til i mene man skal bruge til ts2? hvor stor og producent?
fjerde ting:
for at køre med c30 er det så nødvendigt at porte sit cylle, i det her tilfælle ts2?
håber der nogne der kan gøre tingene lidt lysere for mig.
apr 2005
Følgere: 123 Scootere: 8 Svar: 426
2 Start med at få klippet f.eks. et stykke plexiglas plade ud som passer der hvor du vil spartle røven, og så er det bare igang med glasfiber spartel, husk lige a spænd den plade fast, ellers knækker hele røven
3 køb en 28 mm Dell'orto / Stage6 PWK,
4.
Nej det er ikke nødvendigt, har dog set før at folk kan få mere ydelse hvis de bruger en C21 frem for C30
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 118 Scootere: 5 Emner: 127 Svar: 1.467
ang karbu, så har jeg hørt de 28mm er svære at instille, men kan sku ikke selv se hvorfor.
og det med røven, man man ikke bare tage den der std sonic røvplade og så sparte udover den?
apr 2005
Følgere: 123 Scootere: 8 Svar: 426
Har kun hørt godt om de PWK karburatore. Svære at indstille, hmm, kommer vel an på hvor meget erfaring man har inden for scooter.
Jo du kan sagtens bruge sådan en røvplade og spartle udover den.
Har kun hørt godt om dem der bruger det såkaldte hobby/PU skrum, så du sprøjter på og sliber jævnt osv, for at få det til at fylde ud så det er plant med resten af skjoldene, og så spartel til sidst
forskellige ting :)