{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

Blæsehjul exploderet {{forumTopicSubject}}

Nogen der har oplevet det før ?

Lige kommet ud fra start og vrider gassen ibund efter første sving .. Høre en underlig lyd (ikke sund lyd) også flyver det ellers med plastik stumper rundt om mig

Viser sig at selve blæsehjulet er gået i 4-5 stykker og har så flået resten af blæsekappen i smadder

Så pas på med de blæsekølede ..Der kan komme flyvende plastik

Men fik den da hevet op på 15.36hk og knapt 130kmt (std. gearing).. topfarten var med kun 12,5HK


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blæsehjul exploderet
  • #1   31. aug 2008 har ikk prøvet det(endnu). men har altid et ekstrer blæserhjul med. og min har da 17hk så tror ikke det holder længe

  • #2   31. aug 2008 Vel os en grund til man ruller uden kølerskjold på felt (:
    Så smider man os lidt mere smiley
    19.97 hk på std tappen. og MHR ac.


  • #3   31. aug 2008 Fik selv 15,36HK med italkit innerotor og nul køling pga at adaptorpladen ikke passede helt .. Siden droslede jeg den ned til ca 12,5hk med std tænding + TC unit .. Efter et par timer lavede den nummeret med blæsehjulet og det er ikke pga. en skrue der er gået løs for alle 3 sidder på svinghjulet endnu smiley

    Burde være sket da jeg smed ~13HK og 127kmt på std. gearing.. men nej det blev på banen

    Køre også med std. tap og blokken er ikke optimeret
    Har også MHR ac .. dog aldrig fået mere end 12-13HK ud af den selvom den er portet.. mistænker portningen for at have fucked cyllen

    Men nå nu ryger der nyt blæsehjul osv. på samt et sprit nyt trophy kit samt div. og en nummerplade.. Har LC tyffe der skal være klar til 2009

    Skal en scooter død skal den dø til træf enten på feltet eller på banen


  • #4   31. aug 2008 det er skruerne til dit blæserhjul der har rystet sig løs.

    har selv prøvet det, hvor det smadrede et helt nyt kølerskjold smiley heh

    så husk og spænd dem efter. smiley


  • #5   31. aug 2008 Hvorfor køre du den os så langt ud?
    Rul den til max 100 :S


  • #6   31. aug 2008 frederick S ---- Nej de sidder stadig godt fast i svinghjulet

    Regal Raptor Man --- Nej der var ingen skiver under .. kunne ikke lige finde nogen så høvlede dem bare godt fast.. Spændskiver er for kællinger smiley .. Men der er kanske en anden grund ?

    Aiz0r - Nikolaj -- Fordi jeg ved den kan ..Er vel indstillet ordentlig (Den maxer ud ved 13900rpm-- 127kmt = 13800rpm smiley
    Hvis ellers dysen er rigtig og god olie i den rette mængde så sker der intet ved det.. Ihvertfald ikke med cyllen:D

    Nu har jeg også kun den til at have det sjovt med.. Den daglige køørsel klares i bil eller på classicen (Som en Brian bakkede ret hårdt ind i til SSW) Har dog købt mig en LC tyffe som skal bruges fremover til at tune på..AC tyffen bliver degraderet til trophy kit + div også skal den bruges som by racer med de 10+hk det ved jeg nemlig at den kan holde til.. Den gamle havde da kørt 15-20Kkm før den blev aflivet af en billist.. Kørte stadig perfekt



  • #7   31. aug 2008 Der sidder jo nogen metal ringe i selve blæsehjulet til at tage det tryk.. De sidder nemlig på boltene endnu



  • #8   31. aug 2008 Orginalt ..Og den har jo kørt fint hele dagen

  • #9   1. sep 2008 Er der metal boesninger i blaeserhjulet? For naar skruerne bare trykker ned paa plastik selv med spaendeskive pa, holde det ikke.
    Det skal vaere metal mod metal.


Kommentér på:
Blæsehjul exploderet

Annonce