273 visninger
|
Oprettet:
Nummerplade, hvordan? {{forumTopicSubject}}
Hey.
Hvordan får man plader til sin knallert uden plader?
Skal man bare ringe ind til forsikringen og så indregistrere den?
Og kan det lade sig gøre at få flyttet sin gamle reg. attest over på den nye knallert der skal have plader?
nov 2006
Følger: 198 Følgere: 207 Scootere: 8 Emner: 32 Svar: 288
Alle andre vil helst købe en knallert uden plader - så hvorfor fanden vil du gerne have nogle på??
Der er kun plader på indregistrede knallerter/scootere efter maj månede 2006, og jeg tror ikke du uden videre kan få plade på en der er fra før det.
jul 2005
Følger: 47 Følgere: 45 Scootere: 10 Emner: 68 Svar: 858
men du skal ned til dit forsikringsselskab og ha din police.. og så skal du huske at få sådan et lille hvidt stykke papir af dem hvor der står et forsikringsnummer for den skal de nemlig bruge oppe på SKAT... men så tar du op til SKAT med din police, den lille hvide blanket der.. og så din registreringsattest.. og husk 90 kr. ellers kan du ikk få udleveret pladen
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 9 Emner: 62 Svar: 127
Situationen er at jeg har byttet min gamle knallert (der var fra 2006) til en der er fra 2007, men er uden plader.
Kan jeg så bare ringe ind til min forsikring og sige at jeg skal have flyttet min forsikring over på min nye, og at der skal nummerplader på? Og så får jeg tilsendt alt det jeg skal bruge?
Nummerplade, hvordan?