{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

politiet er nu flinke :D {{forumTopicSubject}}

Ja var oppe ved en kammerat i tirsdags, der var selvfølgelig en masse øl. og selvfølgelig drak jeg godt i igennem og da kl. var ca 3 om natten besluttede jeg at køre på shell med en kammerat bag på. (skal lige sige jeg bor i kolding lige ved midtbyen.)
Vi nåede derop fiik hvad vi skulle, så når vi ca. 300m da politiet kom kørende ude på ringvejen, de så os så på sidevejen.

Jeg fattede ikke en skid, først da de kørte lige bagved og pludselig tændte sirener og lys.
Jeg var selvfølgelig ekstrem fuld og troede selvfølgelig det var en ambulance smiley kørte så hurtigt ind til siden og stoppede.

De spurgte om kortet, hvorfor lyset var så dårligt i min baglygte, og hvor meget vi havde drukket hehe sagde bare 2 øl (skal man jo sige)

Men vi snakkede lidt mere med de to betjente, og så så satte de sig ind igen og spurgte hvad vi skulle nu, vi skulle selvfølgelig trække hjem sagde jeg. Han sagde nemlig smiley det var fucking nice, og den var ulovlig og havde ingen forsikring og vi havde ingen hjelme på, men inge bøde overhovedet, fucking nice

lang fortælling i know smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politiet er nu flinke :D
Kommentér på:
politiet er nu flinke :D

Annonce