379 visninger
|
Oprettet:
Stjålet min scooter. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har fået stjålet min scooter i nat. Så hvis nogen har set noget mistænkelig omkring Koldingstorcenter og HANSENBERG i nat eller sådan noget så vil jeg MEGET gerne høre fra dig. Eller har nogle gode råd. Det en PGO Dr. Big uden plader, den er org. sort , med Dr. Big klistermærker på, den er med lidt mørkegrønligt undenom speedometeret. Speedometeret og elstarteren virker IKKE.
Den er meldt til politiet og forsikringen vil ikke gøre noget fordi jeg ikke har kasko Er der andre forsikringer der dækker, mine forældres eller noget?
Herre øv!
- Sabine (Har lånt min brors profil)
sep 2006
Følger: 6 Følgere: 30 Scootere: 2 Emner: 107 Svar: 845
Jeg har også lige fået stjålet min og der har været indbrud hos ALLE mine naboer og hos min farmor og farfar osv osv.
Utroligt, folk skal stjæle, jeg kan ikke se meningen med det!
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 8
Der er også andre som har fået stjålet ting i deres biler og sådan noget hernede i nat
okt 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 2 Emner: 80 Svar: 729
apr 2006
Men ellers er jeg lige i humør til det!
sep 2006
Følger: 6 Følgere: 30 Scootere: 2 Emner: 107 Svar: 845
Jeg er en af de eneste få der har rmx hernede nemlig og min er nem, at kende..
Har du været rundt og lede?
Det er heller ikke første gang jeg får stjålet min.. som der står i min profil kan man se, hvor mange der er blevet taget
apr 2006
Ellers har jeg kigget her i området. Det eneste jeg har fundet er låsen til den. Altså en kæde ting, men selv scooteren har jeg ikke fundet Herre øv! Det er SÅ træls den var bare det bedste jeg havde lige for tiden. Såé
Stjålet min scooter.