480 visninger
|
Oprettet:
HyperTuners - Plambeck -.^ .
Tilmeldt:
12. sep 2007 Følger: 53 Følgere: 52 Scootere: 3 Emner: 77 Svar: 134
Tilmeldt:
12. sep 2007 Følger: 53 Følgere: 52 Scootere: 3 Emner: 77 Svar: 134
Fra tuning til standart {{forumTopicSubject}}
Jeg har tænkt mig at købe en top tunet scooter,som skal bruges til DHS og andre træf,mit spørgsmål er så,i det jeg både skal bruge den til ræs og til standart kørsel på vejen,er der så nogle ulemper ved at skifte fra tun til standart de 2-4 gange om året,jeg tænker lidt på om det går ud over indstilling og andre ting,hvis man skifter imellem tun og standart?hvis ikke man piller ved kaburator,og andre indstillingsdele fra tunet som det står,så burdte den vil køre lige så godt igen når man smækker det på igen?eller hvad ville i råde mig til?
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 28 Svar: 361
feb 2008
Følger: 120 Følgere: 118 Scootere: 27 Emner: 220 Svar: 2.034
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 14 Scootere: 10 Emner: 550 Svar: 2.666
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 121 Svar: 703
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.590
Du vil ikk kunne regne med du ikk skal til at justere hvergang du skifter.
Fra tuning til standart