{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvad skal man købe ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Min gamle puch maxi er ved at være slidt op og jeg har ikke lyst til at ofre måske 1000 kroner på at få den igang igen da jeg egentligt godt kunne tænke mig en knallert 45 og så kunne de 1000 kroner jo bruges som en del af betalingen for denne..

Well, jeg har minus forstand på den slags og har brug for nogle gode råd..

Jeg er ikke ude på at starte en religionskrig men er der nogen der har nogle gode råd om hvad for nogle mærker man skal købe og hvilke man skal holde sig laaaangt væk fra..

Har kigget lidt på peugeot speedfighter og da jeg ikke er millionær bliver det nok en brugt, men er de noget værd de speedfightere ? Kigger specifikt lidt på en 98'er, hvor meget må sådan en generelt set koste hvis den er i rimelig stand ?

Hvor meget har det at sige hvor meget sådan en har rendt, altså med min bil er det jo ikke et problem at den har kørt 250.000 kilometer. Hvor mange kilometer kører sådan en 45'er inden man skal skifte stempler, cylinder og alt det der. ? (VIl nemlig helst ikke købe en hvor jeg skal ud og investere i den slags efter 14 dage smiley )

Er sådan en speedfighter 98'er forresten vandkølet ? (Nogen der eventuelt ved hvor jeg finder nogle data på de forskellige maskiner)..

Henrik Madsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal man købe ?
  • #1   26. feb 2004 øh..... har selv en speefight 2 ac.... og den køre altså pisse godt....... har en ven hvis far også havde en der hørte 90 og de kunne ikk finde ud af hvad der var gjort ved den.... så har jeg en ven emre der har en bror hvis speedfight osse køre 90 med en anden udstødning og begrænsninger fjernet.... min har en anden udstødning og en enkel begrænsning er fjernet den køre 55-65 og har da lige det fedeste optræk....

hmm til hvor meget de har kørt... kender jeg en der handler med berugte knalelrter... han siger: de ska ikk ahve kørt over 3000km og hvis det er et ungt menneske der har haft dem har de været skildt ad 100 gange også falder den da lige i værde.....

mere kan jeg ikk give dig.... men en speedfight er altså en fed maskine

• Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   26. feb 2004 Martin S

Okay, det lyder jo godt..

Hvad er forresten forskellen på de forskellige modeller, altås så vidt jeg kan se er der nogen der hedder lc og nogen der har flere bogstaver..

Er det noget med udstyr eller hvad ?

Henrik Madsen

• #3   26. feb 2004 altså en ac som in er bare at den er luftkølet...
    en lc er så vandkølet
    og en lce.... tjah ikk hel sikker men mener den er lidt stærker.... den skulle have 5 HK som standart.....

håber det hjalp......

• #4   26. feb 2004 hvis man kører passer den godt.. får det rette olie og det

kan orginal cylle nemt holde 20000km
    min egen orginale cylle holdte 15000km

Kommentér på:
Hvad skal man købe ?

Annonce