662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 52 Svar

Til brugere på SG Til brugere på SG

<b>Hej allesammen</b> Nu har jeg i længere perioder opdaget, at folk herinde ikke liiige er så gode til det hvad der angår at godkende og afvise scootere der prøver at komme ind, og det er lidt skuffende, da vi som HA'er kan sidde og se det ske gang på gang, når vi ikke selv kan nå at reagerer. Der er så mange ting i selv kan hjælpe med at rette op på, og det ville være en STOR STOR hjælp hvis i dog ville være flere der gad gøre det. smiley Jeg har lavet denne tråd, fordi jeg tænke nu vil jeg lige friske reglerne op, da ikke alle er klar over dem, eller muligvis ikke forstår dem.
<b>1)</b> Scooteren skal være din egen.
<b>2)</b> Alle billeder skal være tydelige og af selve scooteren!
<b>3)</b> Scooteren må ikke oprettes som salgsannonce!
<b>4)</b> Scooteren må ikke være solgt ved oprettelsen!
<b>5)</b> Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart” Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Crossere, Quadbikes og ATV'er der er mindre end 125cc, kan oprettes på ScooterGalleri.dk.

Det er ikke tilladt at oprette flere scootere i samme galleri; opret venligst kun et galleri per scooter.

Det er ikke tilladt at en bruger opretter den samme scooter flere gange, f.eks. for at kunne vise flere forskellige billeder af scooteren. ScooterGalleri.dk henviser til at man i stedet benytter Fotoalbums på siden.

</i> Hvis der er ting i er i tvivl om, eller andet lign. er i velkommen til at skrive til mig eller en af de andre Hjælpe-admins, håber i vil tage det her til jer, og være lidt mere seriøse ved indstemmen af scootere.
Er der også andet i vil spørge om, eller lign. i dette indlæg, er det tilladt. Jeg vil svare så godt jeg kan smiley Håber i tager dette til jer og giver en hånd med. Tråden var også oppe igår sent, men kommer igen idag, så jeg også kan få fat i dem der er online om dagen
<b>Vicki Lund</b>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til brugere på SG
Kommentér på:
Til brugere på SG

Annonce