{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Tappet for benzin {{forumTopicSubject}}

Yes sir.. så blev min skyteam tappet fuldstændig for benzin på parkeringspladsen ved Hørsholm Skøjtehal ved en Nordsjælland Cobras kamp mens jeg var derinde..

Kommer ud og mig og en kammerat prøver at starte den. den kører 15 meter og begynder at få orgasme.
Så prøver vi efter et halvt batteri at skubbe den igang
og det hjalp heller ik..

Så fik vi den igang og vi kørte 60/kmt i et sving. og LIGE der går den ud så baghjulet skrider ud og styret bøjer op som en fucking tændstik.. der løber en halv liter olie ud og vi rejser os op og kan ik få den startet.
Så trækker vi 123 kg maskine på 2.5 kilometer op ad bakke meste af vejen med en knæskal der er åbent blottet så man kan pille ved den.. (Uploader lige et billede)
Efter at være kommet hjem og efter cirka 80 raseri anfald over den ikke kan starte så tænker jeg over at ryste den lidt til siden og lytte til tanken..
Og det skvulpede fint nok.. og den ku stadig ik starte så jeg kørte ned på tanken og købte en fucking 5 liter grøn dunk til 100 kr og for 50 kr benzin..
SÅ startede lortet sgu og vi havde planlagt at køre den med trailer ned til mekaniker.. ( Ku være sjovt fordi det kun var benzin der manglede)

Det korte af det lange er..
FUCK JER FUCKING SVIN DER TØMTE MIN CROSSER FOR BENZIN UDE FORAN STADION I ER BÅDE SKYLD I EN KNALLERT ER BLEVET KNEPPET OG JEG HAR EN PERMANENT SKADE I MIN FUCKING KNÆSKAL.

Fordi IKKE nok med at de skulle tømme den for benzin..
Nej nej den skulle da også lige skubbes ned i jorden så styret blev helt mørt (IGEN). Dog har de rejst den op igen..

Idioter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tappet for benzin
Kommentér på:
Tappet for benzin

Annonce