379 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dellorto 19 mm"
19 mm dellorto
Hey sg. har lidt spørgsmål ang. 19mm dellorto :D Der er snakke om en jog r, hvor den skal sidde på ;) - Passer 19mm lige over på std luftfilterboks? - SKal der noget tilpasning til, passer gaskab...
Hey sg. har lidt spørgsmål ang. 19mm dellorto :D Der er snakke om en jog r, hvor den skal sidde på ;) - Passer 19mm lige over på std luftfilterboks? - SKal der noget tilpasning til, passer gaskab...
Skrevet af: HamDerFra7400 - 3. jul 2014
dellorto 19 mm
nogle der tror at en dellorto kabu vil passe godt på min opsætning det er 70 ccm nc cylle krumtap - std rms med nye lejer top performance powerred filter er stage 6 power doblelayerh
nogle der tror at en dellorto kabu vil passe godt på min opsætning det er 70 ccm nc cylle krumtap - std rms med nye lejer top performance powerred filter er stage 6 power doblelayerh
Skrevet af: benjamin kig i annocer . - 17. mar 2010
19 mm. DellOrto
Hvor kan jeg finde en 19 mm karbu til Jog R, har kigget alle steder men kan kun finde med manual choker på?
Hvor kan jeg finde en 19 mm karbu til Jog R, har kigget alle steder men kan kun finde med manual choker på?
Skrevet af: Daniel N - 17. sep 2008
Spar penge på din forsikring
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 59 Scootere: 15 Emner: 365 Svar: 6.150
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 4 Emner: 95 Svar: 2.071
dellorto 19 mm