Fuck jeg er hidsig {{forumTopicSubject}}
Den gang jeg købte min SX så kunne jeg næste ikk, få den med uden de ville pille ved den.
Og de sage at der var garanti på den, så længe de lavede den.
De fik så at vide at det ikk ville være lige med det samme, men der skulle pilles ved den, men på et senere tidspunkt.
Så nu når det snart skal være, ville jeg lige høre og hvad prisen ca ville blive, så jeg sage til ham i sidste uge hvad jeg vile ha gjordt ved den.
Så sage han at han ville ringet når han lige havede fundet en ca. pris, idag kørete jeg over for at høre om han havede fundet ud af noget.
Så sage han at mekanikerne havde den seddel vi lavede om hvad der skulle på, og de var til pause, så om jeg ikk kunne ringe lidt senere.
Så ringede jeg og så sage han at det ville de ikk, fordi så var det dem der stod, med garantien og det ville de ikk, og så spurte jeg ham, hvad de sage til ham den anden der fik, sin lavet ved dem, det vidste han ikk.
Han sage at hvis de gjorde det så ville, jeg have en klemme på ham, for livet.
Så sage jeg til ham at stort set alle der, kommer ind i deres butik godt ved, at de laver dem ulovlige.
Og det sted er ikk det mest lovlydige.
SÅ NU ER JEG SUR!
jun 2006
Følger: 178 Følgere: 182 Scootere: 4 Emner: 1.040 Svar: 4.971
nov 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Scootere: 1 Emner: 199 Svar: 2.698
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 4 Emner: 4 Svar: 119
aug 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 5 Emner: 73 Svar: 502
Har været over ved den anden, motorcykel forhandler her i byen og de vidste næste 0 omkring det.
aug 2007
Ja det gør jeg også, men de sage jo at de nok kunne lave garanti på den hvis de gjorde det.
aug 2007
De sage jo at de godt kunne lave garanti på den hvis de gjorde det, og nu siger han, at han heller vil ha at jeg selv laver det, også sætter dem i igen hvis der sker noget, også kommer over med den. også der stadig er garanti på den.
Det ville jo give det samme begge veje hvis det var, men nu lyder det bare som om de ikk vil tjene penge!
mar 2006
lad os nu tage et eks.
"du køber en ny mobil og får lyst til at skille den ad fordi du lige har lyst til at se den inden i og måske pille ved noget du ikke synes om inden i.. så når du har samlet den virker den pludselig ikke og du sender den til rep."
hvad tror du så selv der sker? tror du de vil dække?
aug 2007
De vil jo sige at den kun har været lovlig hele tiden. så som jeg ser det vil det give det samme begge veje.
mar 2006
og jeg ved det for jeg er mekaniker og har arbejdet som scootermekaniker i 2½år
aug 2007
mar 2006
og derfor U-lovlig=ingen garanti (lige meget hvem der har gjort det)
Lovlig=garanti
så burde det være til at forstå og så er der ingen grund til at lave et indlæg om at du er hidsig for du har åbenbart bare misforstået hvad forhandlerne har sagt til dig da du købte din scooter.
aug 2007
Tror du jeg er en idiot eller hvad jeg ved godt hvordan det forgår, men de siger bare til aprilia at den er lovlig, det gjorde de ved ham den anden for han fik en ny studs
mar 2006
Fuck jeg er hidsig