{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Fuck jeg er hidsig {{forumTopicSubject}}

Den gang jeg købte min SX så kunne jeg næste ikk, få den med uden de ville pille ved den.
Og de sage at der var garanti på den, så længe de lavede den.
De fik så at vide at det ikk ville være lige med det samme, men der skulle pilles ved den, men på et senere tidspunkt.

Så nu når det snart skal være, ville jeg lige høre og hvad prisen ca ville blive, så jeg sage til ham i sidste uge hvad jeg vile ha gjordt ved den.

Så sage han at han ville ringet når han lige havede fundet en ca. pris, idag kørete jeg over for at høre om han havede fundet ud af noget.
Så sage han at mekanikerne havde den seddel vi lavede om hvad der skulle på, og de var til pause, så om jeg ikk kunne ringe lidt senere.

Så ringede jeg og så sage han at det ville de ikk, fordi så var det dem der stod, med garantien og det ville de ikk, og så spurte jeg ham, hvad de sage til ham den anden der fik, sin lavet ved dem, det vidste han ikk.

Han sage at hvis de gjorde det så ville, jeg have en klemme på ham, for livet.
Så sage jeg til ham at stort set alle der, kommer ind i deres butik godt ved, at de laver dem ulovlige.
Og det sted er ikk det mest lovlydige.

SÅ NU ER JEG SUR!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck jeg er hidsig
  • #1   8. dec 2008 Sygt nok, find et andet sted.?

• #2   8. dec 2008 gør det selv? smiley

• #3   8. dec 2008 kan virkelig ikke se dit problem.. men hvis det er så stort et problem for dig så fjern dog selv begrænsningerne.. men HUSK der er jo INTET garanti på hvis den køre ulovlig så hvis den går i stykker bagefter så skal du jo huske du selv skal betale..

• #4   8. dec 2008 R. Halskov !

Har været over ved den anden, motorcykel forhandler her i byen og de vidste næste 0 omkring det.

• #5   8. dec 2008 > Team øst ~ bach ^

Ja det gør jeg også, men de sage jo at de nok kunne lave garanti på den hvis de gjorde det.

• #6   8. dec 2008 kenneth H

De sage jo at de godt kunne lave garanti på den hvis de gjorde det, og nu siger han, at han heller vil ha at jeg selv laver det, også sætter dem i igen hvis der sker noget, også kommer over med den. også der stadig er garanti på den.

Det ville jo give det samme begge veje hvis det var, men nu lyder det bare som om de ikk vil tjene penge!

• #7   8. dec 2008 HAHA.. jamen tro mig grunden til han siger du bare kan gøre det selv og så lave den lovlig hvis den går i stykker er fordi der er INTET garanti på den så snart den har været pillet ved.. du tror seriøst ikke på nogle giver garanti på nogewt hvor folk selv piller?

lad os nu tage et eks.

"du køber en ny mobil og får lyst til at skille den ad fordi du lige har lyst til at se den inden i og måske pille ved noget du ikke synes om inden i.. så når du har samlet den virker den pludselig ikke og du sender den til rep."

hvad tror du så selv der sker? tror du de vil dække?

• #8   8. dec 2008 kenneth H

De vil jo sige at den kun har været lovlig hele tiden. så som jeg ser det vil det give det samme begge veje.

• #9   8. dec 2008 jamen lille ven da.. hvis du tager begrænsningen i varioen så vil remmen køre længere op på remskiven og det vil man kunne se efter meget få km den har kørt.. så nej det er ikke det samme, hvis du selv laver den ulovlig så skal du selv betale hvis der sker noget.. men nu hvor du bliver ved med at tro der vil være garanti på lige meget hvem der laver den ulovlig så kan jeg da godt forstå de ikke vil gøre det for så ender du jo bare med at melde dem hvis den går i stykker og de vil ha du skal betale så ender du jo med at ødelægge deres forretning.. Så tror grunden til de ikke vil er at du ikke forstår der ikke er garanti på hvis den er ulovlig og de vil ikke ende med at ha en der melder dem for det..

og jeg ved det for jeg er mekaniker og har arbejdet som scootermekaniker i 2½år

• #10   8. dec 2008 ok flot da. men der er ikk nogen rem på en SX

• #11   8. dec 2008 okay nu har jeg ikke lige læst hva det var for en scooter.. det var mere som generalt..men nu skal jeg skære det ud i pap for selv du kan forstå det.. lige meget hvilken begrænsning du tager så kan man se det på motoren..
    og derfor U-lovlig=ingen garanti (lige meget hvem der har gjort det)
    Lovlig=garanti

så burde det være til at forstå og så er der ingen grund til at lave et indlæg om at du er hidsig for du har åbenbart bare misforstået hvad forhandlerne har sagt til dig da du købte din scooter.

• #12   8. dec 2008 kenneth H

Tror du jeg er en idiot eller hvad jeg ved godt hvordan det forgår, men de siger bare til aprilia at den er lovlig, det gjorde de ved ham den anden for han fik en ny studs

• #13   8. dec 2008 ja det er du jo åbenbart.. men gider ikke bruge mere tid på dig.. for så gør dog som forhandleren sage, gør det selv.. kan stadig ikke se dit problem, men sådan er det nok i den alder

Kommentér på:
Fuck jeg er hidsig

Annonce