{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gashåndtag sætter sig fast.
  • #1   19. dec 2008 Glemte helt at spørge om dette.
    Jeg oplever at min scooter kører rigtig godt med et vis setup, dog efter noget tid (ca 1-2 måneder) så kører den af lort sådan uden videre.
    Som tiden er gået er det somom den vil have mindre og mindre benzin (luft kontra benzin blanding), hvordan kan det lade sig gøre at der skal mere og mere luft til sådan uden videre?


  • #2   19. dec 2008 Jeg har haft skiftet luftfilter et par gange, og i starten kører den skide godt med det luftfilter, og så bum, uden videre så kører den slet ikke ordentligt, sådan har det næsten været hver gang jeg har skiftet luftfilter (ca. 3-4 gange).
    Grundet skift af luftfilter har netop været at jeg troede det var grunden til den kørte ringe.
    Men nu begynder jeg snart at tvivle.


  • #3   19. dec 2008 indstilling dyse nyt kabel prøv dig frem på tomgangs skruen eller luftskruen tjek om den for falsk luft evt større dyse

  • #4   19. dec 2008 Hvordan tjekker man for falsk luft?

  • #5   19. dec 2008 Karburator sprit i tanken.. Eller gør som mig, kør med kaburator varmer smiley

  • #6   19. dec 2008 Har du prøvet at smøre dit gashåndtag med noget WD40?
    Din nål i karb'en kan være skæv, så når du giver fuld æde sætter den sig i spænd.



  • #7   19. dec 2008 * Baronen *
    Jeg har faktisk prøvet med olie her da jeg kom hjem imorges, efter jeg skrev dette indlæg, og det ser indtil videre ud til at have afhjulpet det problem.

    ~ 8900 EVO ~ SW ~
    Jeg kommer karburatorvæske i hver gang jeg fylder benzin, dog igår da jeg fyldte på var jeg på vej på arbejde og havde ikke fået karbusprit med, men at den står en nat udenfor uden sprit, kan det så hurtigt skyldes den kører dårligt, hvis der ikke er sprit i?

    Det sjove er at når det ikke er vådt/fugtigt/regner eller koldt så kører den uden problemer.
    Den kører også uden problemer nogen gange selvom det regner.
    Jeg ved ikke om karbusprit har så meget at sige, måske jeg kommer for lidt i.


  • #8   19. dec 2008 Jeg kommer næsten en fuld plastic kop i, de hvide der på ca 2 dl tror jeg der er i.
    Og jeg fylder gennesnitligt 3.5 l på hver gang,
    Plus jeg kommer lidt 2takts olie i benzinen også.


  • #9   19. dec 2008 vand í luftfilteret det var et problem på min t-rex,

Kommentér på:
Gashåndtag sætter sig fast.

Annonce