Scooter problemer {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har lige et par spørgsmål.
For det første hvis ens stempelskiver er røget eller lign. hvilke symptomer ville der opstå.
Hvilke symptomer ville der være hvis ens stempel eller cylinder er i stykker/ikke virker korrekt.
Hvilke hvis ens karburator er i stykker/ikke virker korrekt.
Jeg oplever nemlig at når jeg kører, så nogen gange, især i vådt vejr, dog har det været vådt de sidste par uger så ved ikke med 100% sikkerhed om det er derfor, men at den ligesom mister tændingen i et split sekund, dog mange gange sådan lige efter hinanden, men det er kun hvis den for for meget gas.
Jeg har prøvet at skifte dyse, tage luftfilteret af, tjekket tændrøret, som forresten var ret sort, netop derfor jeg skiftede til en mindre dyse, jeg kommer karburator sprit på, har prøvet at rode med tomgangsskruen, alt det skidt som man lige kunne overskue at tjekke, og som virkede som en problemløser.
Men intet har indtil videre hjulpet.
Så jeg fatter derfor ingenting, men måske det slet ikke er karburatoren det er gal med. Derfor jeg netop stiller disse spørgsmål, for sådan noget som cylinder og alt andet har jeg netop ingen forstand på. (endnu)
Tak.
Mvh. Allan
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Scooter problemer