{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Gilera stalker:). Søger hjælp. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en gilera stalker som der lige er kommet helt ny krumtap og cylle på.
Den kørte perfekt i den tid jeg kørte til, og begyndte at køre lidt hurtigere osv:).
Kørte så i en måneds tid efter jeg havde kørt til, og pludselig begyndte den at sprutte mega meget, som om den aldrig bliver varm.
Idag skiftede jeg så lige hurtigt tænderør, og cdi boks, så kørte den bar pisse godt lige pludslig, med perfekt optræk og det hele:). Så gassede jeg ned, og ville vende om. Så kom problemet igen.
Nogle som kan hjælpe mig?:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gilera stalker:). Søger hjælp.
  • #1   27. jan 2009 tja har du efterspændt topstykket for lyder som om du har kørt over de 100km du skal før det skal spændes igen?? og du er sikker på at din kabu er indstillt rigtig?? og hvad farve har dit tændrør gerne både det du monterede i dag og det gamle. så skal du nok få lidt råd (håber jeg) smiley

• #2   27. jan 2009 Har ikke spændt topstykket efter jeg smækkede det på?
    Og kabu er indstillet sådan noglelunde, har kørt rigtig godt længe, og lige pludselig kommer det bare.
    Da jeg tog tænderøret ud, var det ikke klasket. Og det nye jeg satte i var skam helt nyt:).

• #3   27. jan 2009 Hvor mange % olie køre du på ?

Kan også være dit filter der er stoppet til

• #4   27. jan 2009 Køre med 3 procent:).
    Men det tjekker jeg sku lige imorgen, men det bare mærkeligt, for idag kørte den bare lige som den skulle på et tidspunkt, så bagefter gad den bar ikke.
    Det jo helt ny cylle, krumtap, og membram osv:).

• #5   27. jan 2009 Hvis du havde pute for meget olie i så kan den sode til hvilket smadre tændrør også får man de symptomer du beskriver der

På piaggio motore er det altid en god ide at køre radiodæmpet tændrør .. De hedder noget med R i betegnelsen

• #6   28. jan 2009 hej so jeg skrev læg nogle billeder ind af tændrør ja det er muligt det er nyt men er din dyse for stor så soder ddet til og fucker totalt bliver ustabilt uregelmæssig tænding..

Kommentér på:
Gilera stalker:). Søger hjælp.

Annonce