Tændrør {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har på det sidste oplevet at mit tændrør går ret hurtigt "i stykker".
Kan det være et forkert tændrør der sidder i?
Jeg oplever nemlig at der går lidt tid, især i dette våde vejr, at så kører den ringere og ringere.
Men hvis jeg skifter til nyt tændrør, så kører den pludselig ordentligt igen.
Kan det være at tændrøret får for meget vand eller lign.?
Eller for meget benzin eller for lidt?
Tændrøret er meget sort kombineret med en smule brun, når jeg tager det ud efter den kører dårligt, hvilket i min erfaring betyder den får for meget benz.
Jeg mener bare ikke det kan passe der skal endnu mindre dyse i, for jeg er efterhånden gået fra dyse str. noget i 100 serien til nuværende 88 på det sidste halve års tid, og jeg ved snart ikke om jeg tør give den mindre, der har så dog været skift af luftfilter henover tiden.
Er der så stor en sandsynlighed for at stempel sætter sig og what not, hvis man kommer mindre dyse i eller er det kun hvis det bliver for lille en dyse?
Jeg har læst noget om man skal have et "varmt" tændrør hvis man kører bykørsel, og/eller ved lave omdrejninger, og et koldt ved høje. Jeg kører ikke ret meget med fuld gas, dog kører den stadig med høje omdrejninger ved lange strækninger, burde jeg som sagt skifte til varmere kontra koldere tændrør?
Tak.
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 105 Svar: 398
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 37 Scootere: 11 Emner: 49 Svar: 4.162
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 105 Svar: 398
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 37 Scootere: 11 Emner: 49 Svar: 4.162
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 105 Svar: 398
sep 2007
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 16 Svar: 43
Tændrør