282 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Død sonic Død sonic

Min sonic satte ud her i går aftes, jeg kørte på den som jeg plejer og lige pludselig spruttede den og gik i stå. Jeg prøvede og starte den og det er som om den er liiige ved at starte, men starter ikke. efter jeg havde prøvet og starte den i ca. 5min. startede den endelig, men den kørte af helvedes til, spruttede og gav ikke ordentlig gas. Så kom jeg hjem og slukkede den, en ½ time efter skulle jeg køre igen, og der startede den i første hug men kørte stadig dårligt, men jo længere tid jeg kørte jo bedre opførte den sig. Så slukkede jeg den og lod den stå stille i 5 min. Og efter det tog det mig over 30min. at få den startet igen, den startede tog fat og gik ud, gang på gang. Hvor efter den også kørte af helvedes til.
Mit spørgsmål til jer: Hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død sonic
Kommentér på:
Død sonic

Annonce