215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp til Aprilia Sonic. Hjælp til Aprilia Sonic.

Hej Speedline.

Jeg har en Aprilia Sonic fra 2007, men den holder desværre stille lige nu. Jeg har rodet med den i et stykke tid nu og kan ikke rigtig finde ud af hvad der er galt..
Det hele startede da jeg satte et TP Nardo udstødning på den, den har i forvejen Polini Sport Cylinder, 17,5 mm Karburator og Malossi Multivar Variator med 5,5 g ruller. Før jeg satte TP Nardo på, havde jeg TP Powered på og der kørte den uden problemer.. Da jeg har kørt med mit TP Nardo et stykke tid, begyndte den at hakke når det regnede og det var fugtigt og jeg fandt aldrig ud af hvorfor og jeg tjekkede at alt var tæt osv. Det ender så med at den slet ikke kan kører mere og jeg prøver at sætte min STD cylinder og udstødning på og så startede den fint.. Da jeg så igen sætter min Polini Sport cylinder og TP Nardo udstødning på, starter den, men kan kun kører 50.. Jeg finder ud af at topstykket sad løst og derefter har den ikke kunne starte og heller ikke med STD cylinder og udstødning, men den er tæt på med STD cylinder og udstødning..

Har i et bud på hvad det kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Aprilia Sonic.
Kommentér på:
Hjælp til Aprilia Sonic.

Annonce