{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  125 cc yamaha 4 gear :)
  • #1   12. mar 2009 føj hvor ville det ellers have været en pæn 4-gear hvis det ikke var for den fucking kinamotor , du skulle skamme dig , havde det været udstemmegrundlag havde du fået en prompte

• #3   12. mar 2009
    Brejne ^

flot brejne , hvor er det lige honda kommer ind i snakken der ??

det er en lifan-motor altså en kinakopi af en hondamotor , men det giver stadig ikke mening at sætte en 125cc 4T-motor på en fs1er , der nærmer sig blasfemi

• #5   12. mar 2009 hehe , nej på det punkt bliver vi nok aldrig enige smiley
    men en FS1 skal have den originale blok monteret , alt andet nærmer sig blasfemi

men fuck det , det var min mening , du har din , men i sidste ende er det ejerens egen mening der tæller

• #8   12. mar 2009 syntes ikke jeg kan se nogle pics af udgangspunktet ??
    men altid stor respekt til dem der prøver at genoplive de gamle knallerter , men hvis bare de blev holdt lidt mere originale , så var de også mere værd i roner/øre samt i samlerøjemed

• #9   12. mar 2009 kan godt se jeres pointe med motoren, men ville heller ikke ødelægge stellet, så ophænget er lavet sådan til der stadig kan komme en original motor på smiley men gik lidt efter det racer look. også fordi at man får mange heste og stor fart, for billige penge i dette tilfælde smiley

• #10   12. mar 2009 fair nok manse

men du kunne have fået noget nær det samme af en ordentlig gang hjemmetun af den originale motor

men det er igen min mening , du har selv en ide om hvordan det skal være , og det respektere jeg delvis smiley

• #11   12. mar 2009 fair nok. men tænkte jeg ville prøve noget andet :b og denne motor her holder til noget tæsk, har jeg ret hvis jeg siger at en original tunet motor har lidt svært ved at holde til det i koblingen=

• #12   17. mar 2009 hehe , der har du kun delvist ret , den kan nemt "strammes" op med få midler

Kommentér på:
125 cc yamaha 4 gear :)

Annonce