{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

erstatning fra politi ? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet at få deres scooter beslaglagt af politiet til undersøgelse men hvor de ikke fandt noget ulovligt ved den, og så derefter har fået brev med mulighed for at ligge sag an mod dem for at få erstatning ? og hva satan kan man få i erstatning for det ? :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erstatning fra politi ?
  • #1   15. mar 2009 hvis de har ødelagt noget.,? skjolde osv.

• #2   15. mar 2009 nejnej smiley de har bare haft den til undersøgelse i ca. 1 måned uden at finde noget på den smiley så har jeg fået et brev med at de har måtte opgive påtale mod mig fordi sigtelsen var grundløs smiley og så står der noget med nogen paragraffer med osv. :b kunne jo være der var noget der havde prøvet det før smiley

• #3   15. mar 2009 Det skal dog lige sige at den(rieju) ikke var lovlig

Oprsæning:

Leovince handmade udstødning (std. lydpotte)
    19mm dellorto BE karburator
    de smed den på felt, men "heldigvis" havde den mistet ca, 3mm af den ene stempelring, og tog gassen vildt underlidt smiley og så fik jeg dem også til at tro på at den kun havde 2 gear + plus jeg havde omdrejningsbegrænser på smiley hvilket jeg først troede var grund til at den ikke ville starte, så jeg sagde fuck det, nu siger jeg det som det er. jeg havde satset på at min omdrejningsbegrænser virkede, men det gør den åbenbart ikke smiley men det tog de sjovt nok som at det var en std. begrænsning smiley så han spurgte hvor mange rpms den tog med begrænseren til :b så sagde jeg ca. 7000 smiley og så blev den rullet til 27 i første med fulde rpms og 33 i andet ved 7000 rpms ;D

det skal lige siges at de havde den i ca, en måned fordi de ikke havde noget felt med i bilen, så den kom ind på stationen hvor jeg så ca. ringede hver dag efter der var gået en uge, og endelig fik fat i " knallertmekanikeren" som så forklarede mig at de ikke kunne starte den (det med stempelringen) så aftalte vi at jeg kom ud og prøvede fordi jeg var 100 på at jeg kunne, det kunne jeg også, efter at jeg havde LØBET maskinen varm på ca. en time....

• #4   15. mar 2009 du kan sagtens ligge sag and i den månede har du jo skulle undvære din knallert ikke. så du kan evt sige du har låndt en anden hvor personen skulle have penge for at du låndte den , og så får du pengene ud af det

• #5   15. mar 2009 tja, men det er jo langt værre at lyve i retten end det jeg egentlig belv sigtet for i første omgang :b

• #6   15. mar 2009 hehe så har du svaret selv smiley

• #7   15. mar 2009 ja, men grunden til jeg oprettede forumet var egentlig bare for at høre om der var nogen der havde prøvet det, og hvad man egentlig kunne få i erstatning ? :b

bare af ren nysgerrihed, overvejer ikke engang at ligge sag an, da jeg udelukkende var heldig, og den faktisk var ulovlig smiley

• #9   15. mar 2009 Det er vel som man tager det etisk og moralsk ?

det er jo bare strafbart i retten smiley

• #10   15. mar 2009 du kan nemt ligge sag mod dem og søge om evt erstadning for krænkelse. men den er sa kryptisk den der for du kan lige så godt tabe som du kan vinde og retten koster altså 1500kr sidste gang jeg var der for 1½-2år siden

så vis de ikke har ødelagt noget så glem alt om det du risikere bare at gøre mere skade til dig selv

• #11   15. mar 2009 En af mine venner fik 4000kr i erstatning fordi de lavede fire riser i hans skjolde, da de tog den med . Den var ny malet .
    Så du kan sagstens få pengen ud af dem

• #12   15. mar 2009 Ham der Stefan S ?

det er sku slemmere i retten.. Ikk et skide godt sted og begynde at lyve !

Kommentér på:
erstatning fra politi ?

Annonce