360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Omregistrering? Omregistrering?

Hey.
Jeg har været ude at købe en sonic smiley
Men i fredags, da jeg ville ind at omregistrere den, havde jeg puttet alle papire på den i min jakkelomme. og jakken er blevet stjålet smiley
Dvs. nu har jeg ingen kvittering, reg. attest eller navn på sælger.

Hva gør man så lige?

Kan jeg tage ind på motorkontoret, og få oplyst navn på sælger? og få ham til at bestille en ny registreringsattest? Scooteren står jo stadig i hans navn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omregistrering?
  • #3   22. mar 2009 ved du vilket forsikrings selskab han hvade for så kan det være du kan gå den vej. ellers må du ringe til politiet og forklare din situration og håbe de kan oplyse dig om hva du skal gøre. ellers er der kun en vej frem find ham du må da vide hvor han bode og hva hans navn var

• #4   22. mar 2009 hehe sidste pungt var jeg ved at blive knallet for over i usa. det var bøvlet skulle til at ringe hjem og få dem til at fakse den der over sad satme 3 timer på en politi station for om jeg måtte gå før de hvade den nej nej

• #5   22. mar 2009 der efter hvade jeg altid en kopi af reg att i bilen

Kommentér på:
Omregistrering?

Annonce