294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvor mange kilometer skal jeg køre? Hvor mange kilometer skal jeg køre?

Har købt denne cylinder, hva skal man kører for den er kørt til?

Producent: Pinasco
Boring: 47mm
Kubik: 70cc
Klasse: Racing
Køling: AC (luftkølet)

Pinasco 70ccm Alu-cylinder i Nicacil hårdkrom foring, det har vist sig at være et meget effektfuldt cylinderkit, som sætter alt dyre kits til dørs både hvad angår effekt og holdbarhed! Ydelses mæssigt ligger det omkring 13-14HK på Hjulet. Det kan leveres ''portet'' hvilket er en slags optimering hvor man presser nogle flere omdrejninger og HK ud af kittet, dette kan kun anbefales hvis man ønsker at benytte en Hi-race udstødning som eksempelvis Pinasco's egen eller ligende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange kilometer skal jeg køre?
  • #1   2. apr 2009 skottyboy: det er den så ikke.

du skal lade den varme godt op i tomgang, slukke den og lade den blive kold, varme den godt op igen, og så kør en 10 km tur med meget lidt gas, 20 km med mellem gas, hvor du giver den bundgas engang imellem, og så kan du ellers bare køre som det passer dig, dog ikke fuldgas hele tiden, de næste 50 km.

• #2   2. apr 2009 Vil bare sige kør 100 km ca med max 6000 omdrejninger..
    - vil ca 30-40 km/t

• #3   2. apr 2009 jeg har faktisk aldrig kørt en jern cylle til ikke sådan rigtigt bare godt med olie inden i cyllenderen og på stemplet inden man smider den på også har jeg kørt 1-2km hvor jeg har kørt 20-50km/t også ellers bare fuld gas har ikke haft 1 cyllender der har sat sig kan godt være jeg har været heldig med ca 8-11 cyllendere men det tror jeg sku ikke

• #4   15. apr 2009 Jeg har haft mange forskællige cylindre men aldrig kørt et til... Derfor det går i stykker er en forkert indstilling eller lign.
    Jeg har prøvet mange blandt andet:
    Simonini hpr - Malossi sport - malossi MHR - polini sport - polini EVO - arisal - new race og mange flere.
    Haar ALDRIG kørt til og har ALDRIG smadret 1cylinder...
    Hvorfor vil i køre til alt er jo fast stempelring-låsering osv sidder vel ordentligt gfast når i laver sådan noget? Eller???

Kommentér på:
Hvor mange kilometer skal jeg køre?

Annonce