{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Adly Super Sonic, Minarelli? og udst. {{forumTopicSubject}}

Hej sg.

Jeg fik tilbuddet af en ven, om at købe hans Adly Super Sonic for 1500kr. Tænkte hvad fanden og købte den, da man ikke får ret meget scooter andre steder, for 1500 smiley

Nu har jeg så opdaget, efter den begyndte at larme meget :D, at der er kommet en revne i udstødningen. Har søgt på nettet og er kommet frem til at det er en vandret minarelli motor der er på. Vil så høre om der er nogen der kan bekræfte dette?

Og hvis det passer, kan jeg bare købe dele fra en Jog, og smide på så? smiley

Nu når jeg har oprettet en forum tråd, kan jeg også lige spørge hvilken udstødning der er bedst af disse:
Gianelli Go, Top Performance Powered eller Stage6 Street?

Please hjælp, alt den larm går ikke i Horsens midtby smiley

// Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adly Super Sonic, Minarelli? og udst.
  • #1   21. apr 2009 Okay smiley tak.

Jeg kan se vi har samme udstødning. Techno Merlin! Min er bare revnet lige der hvor forrøret går over i potten.

• #2   21. apr 2009 Er den ikke brugt så?

• #3   21. apr 2009 cylinder passer over fra vandret minarelli men det er ikke alle de andre dele der gør det .. taler af erfaring! jeg har selv en adly og der er cylle fra vandret mina og udstødning fra PGO (tro mig den passer IKKE over fra alm vandret mina da der er forskel på ophæng fra jog til pgo fx). Mht kobling passer den også fra vandret mina men det skal være 107mm (ikke 105mm). Vario passer ikke sammen med nogen af de tidligere nævnte mærker!

Kommentér på:
Adly Super Sonic, Minarelli? og udst.

Annonce