{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sys vi skal stemme ham ud
  • #1   9. dec 2004 enig

• #2   9. dec 2004 ja nemlig ja

• #3   9. dec 2004 Hvorfor fanden vil i stemme kam ud bar fordi han ikke giver 7 ? Det er lamt at alle går amok over, at man får et 5 tal... Spørger i også læreren hvorfor i fik 8 og ikke et 13 tal ?

Men kan godt se det lidt nederen for dig tårn, at du fik 1 , men de andre har han givet 4 og 5 taller hvilket jo ikke er svagt.

• #4   9. dec 2004 nej nej klart men han har jo ik kun givet mig 1.. piver heller over jeg fpr 3-5 for det er fair men 1 uden jeg har snakket med ham det sys jeg er lidt lamt..

• #5   9. dec 2004 I er sku deme dumme at høre på..... han skal sku ikk stemmes ud!!!!!

• #6   9. dec 2004 _ Fuglsbjerg _

en grund til det hvis han er med til at gøre dette sted for barligt ?

• #7   9. dec 2004 der er jo ikke nogen scooter der er 1 værd ?? 1 = en fælg eller en som der er 2tm smaderet ind i et træ eller noget

• #8   9. dec 2004 nej præsis derfor siger jeg min vel fortjæner 3 eller sådan noget for den er sq ik flot .. men vi snakker altså også motor hvis du gider læse profilen.. der er polinicorsa sylenderkir 21 mm karbu og gianelli nrx.. er det 1 værd ? ej vel.. er ening med 7 taler bliver smidt rundt.. gider kun 7 til mine gode venner jeg kender irl eller til en virkelig virkelig flot og hurtig scooter..

men der er sq ik nogen scooter der er 1 tal værd..

• #9   9. dec 2004 cylenderkit

• #10   9. dec 2004 Brian M

det jeg siger.. for at ha den flotteste scooter skal man ha tun og gejlet

du giver 1 fordi den ligner lort.. min er vel 3 værd hvis den blev malet og sådan 4 massere gejl 5 og over mega tunet + alt det andet 7 måske..

og hvis du har den holding med arhh din linger lort men med en ok motor så skal den ha 1 så vær venlig at fjern din stemme

streetfighter

du må være en god ven,.. vi er nogle venner som altid køre sammen og så vil du ikke engang puste lidt op under ders gemensnit så de måske bliver bare lidt glade ?? btw ingen af dems ligner lort..

• #11   9. dec 2004 Brian M

hvis du ser hvad jeg har skrevet under min egen profil

der står.. "jeg takker for 7 tallerne men jeg mener ik selv den er det værd"

• #12   9. dec 2004 lidt mere præsis her

Kenneth B.. jeg sys det er meget barligt at gøre sådan noget så self giver jeg dig ik 3.. ved godt min ik er mere værd en 3-5 så men takker for dem som giver 7 men jeg sys selv det er alt for meget.. ville ønske sg var et sted hvor det var fair stemmer.. så non problem smiley skal nok skrive når den bliver sat i virkelig fed stand.. arbejder fuldtid så alle mine penge bliver smidt i den smiley

ved ik hvor den er blevet af den i min profil

• #13   9. dec 2004 man er jo ik normal hvis man klager over 7. taller for self vil folk gerne det. for jo flere stemmer man har jo støre bliver ens gemensit og så kan man måske komme op på første side hvis han søger efter dem der har fået flest 7-taller eller wtf de nuy har fået. og så bliver den vist frem til nogen flere frem for den ligger i bunden

• #14   9. dec 2004 øhhh jo jeg siger tak for fordi jeg får dem ?? men siger sq da ik nej til dem men jeg er træt af folk bare siger giv mig 7 og du får 7.. det er det jeg mener.. og hvis man så giver 5 så får man selv 1.. sys bare det er langt ude.. men prøv du at lav et topic om hvem der ikke gerne vil ha 7'taller klart alle gerne vil ha det.. men jeg ved bare godt min ik er det værd..

• #15   9. dec 2004 men du kan jo evt bare give mig en FAIR stemme fordi min motor er sq mere værd så skal jeg nok os give en fair stemme til dig og den bliver ik det samme for din er sq flot ingen tvil om det.. bare ingen grund til denne diskotion fordi vi har fattet hvad hinadnen mener og har faktsik samme holding

• #16   9. dec 2004 har jeg svaret på.. alle vil da gerne op på den første side det er da klart.. eller måske næsten alle.. men hvis du ik er intra i at lave din stemme op så plzz ta' den tilbage for jeg er ik intra i den..

• #17   9. dec 2004 de fleste af dem er mine irl venner skal de siges.. og nej er godt klar over jeg lavet mange fejl i starten og når jeg støder på dem laver jeg dem også om.. har jeg gjort op til flere gange.. så det er jeg klar over.. smed dem også bare til højer og venstre i starten men da jeg så havde været her et lille stykke tid gik det op for mig det holder ikke...

og det dur HELLER ikke at man kan rette sin stemme. For det er størstedelen jo åbenbart for barnlige til at kunne finde ud af at håndtere. du er jo til synladene ikke intra i at rette den eller tage den tilbage.. så du må jo være der i bladt ??

• #18   9. dec 2004 jo tak smiley sys os det var for mange 7 taller.. men det er rigtig nok jeg har lavet for mange 7 taller..

men sys bare et eller andet sted det er en lam diskotion.. så ville være glad hvis du ville tage det til til dig eller lav det om til 3 som faktisk er fair eller hvad du mener.. jeg laver med glæde også min om bliver bare sur når folk giver mig 1 uden at skrive hvorfor.. men lige meget hvad er min motor altså ikke det værd

• #19   9. dec 2004 du skriver folk er for barnlige til at kunne håndtere det med at tage sin stemme tilbage eller ret den... og så ved du også godt selv du er en af dem ?? lidt langt ude eller hvad ??

• #20   9. dec 2004 oki der står så ik lige du har lavet den om.. og jeg har kigget lidt på din og jeg mener den ligger lige mellem 4-5

• #21   9. dec 2004 Brian M..

det er jeg enig i.. men altså der er så mange som ik forstår det med 7 til 7 så lige meget hvad kommer du ikke til at gøre nogen forskæld

• #22   9. dec 2004 og det gør jeg når dit ønske er opfyldt. ??

du mener med det ??

at du først ændre den når hvad ?

• #23   9. dec 2004 oki klart nok.. gør sådan set os det samme som dig bare lidt i en anden stil.. giver hvad jeg mener er fair.. der var nogen undtalser i starten og når jeg støder på dem bliver de rettet helt klart..

men ja de fleste scooter ligger på 3-4 måske 5

• #24   9. dec 2004 Brian M

vil du så ik træke din stemme tilbage fordi der er ingen grund til at smide sådan en stemme på en som der faktisk har den samme mening som dig ?? det er krigsfølse mod sig selv.. og jeg vil sq ik ha nogen 1 taller fordi bliver sur når den ik er det værd.. og nej den er heller ik 7 værd men skriver jeg til dem den er altså ik 7 værd så er jeg da sikker på de giver 1-2 eller sådan noget.. så jeg vil bede dig om at lave den om eller flytte den ellers er vi hvor vi startet med stemmes ud.. for det er ik retfærdigt du stemme 1 til en som er på samme hold som dig (i samme båd)

• #25   9. dec 2004 tak for stemme..

• #26   9. dec 2004 stemmen*

Kommentér på:
sys vi skal stemme ham ud

Annonce