{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Thansen´s billige lort !! {{forumTopicSubject}}

ja, nu er jeg satme træt af Thansen. For nogle måneder siden da jeg samlede knallerten, lidt efter, fandt jeg ud af at bagnavet var flækket der hvor man sætter lejet i,( flækkede ikk da jeg satte det i og den have næsten ikk kørt). Nå så gik vi ud og fik en nu fælg og den er så god nok. lige indtil igår da jeg kørte lidt. så pludselig var baghjulet helt løst, så jeg skilte det ad, og fandt ud af at lejerne var gået. har købt nye så de skal bare sættes i. så fordi jeg her i weekenden skal have rettet begge hjulene op, piller jeg selvfølgelig også fohjulet af, og ser at det ene leje er gået dér. nå så tænker jeg at jeg bare os skal have et nyt dér, men så kommer min far ud og ser så, at navet er flækket næsten halvt igennem. BILLIGT LORT ! så imorgen skal vi ud og klage, og se om vi får pengene tilbage. For det kan satme bare ikke være rigtigt når den næsten ikk har kørt noget endnu... Thansen er bare det billigste lort man kan købe. nu er jeg PISSE træt af deres lort...

Har også haft ander tilfælde, f.eks hvor jeg fik en dysse UDEN hul i og andre lorte ting der ikk passede.

LORT!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen´s billige lort !!
Kommentér på:
Thansen´s billige lort !!

Annonce