{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

den her? {{forumTopicSubject}}

Cylinder - Polini Evo1 LC Ø10 (Out of box)
Krumtap - Stage6 Hpc Ø10
Membran - Stage6 Vforce
Kobling - Malossi delta cluch 107 mm ( sorte trim-fjedre )
Koblings-skål - Stage6 wingcooler
Udstødning - Yasuni C21
Studs - Koso 28 mm
Karburator - Stage6TM 24mm ( 117 dyse )
Gearing - Top performance 24 %
Variator - Malossi Overrange ( 2,9 g )
Remskive - Malossi Overrange 128 mm ( Rød malossi fjeder )
Tænding - Italkit innerrotor
Rem - Malossi Overrange Kelva belt

med sådan en opsætning vil det så være hjernedødt at ligge og køre rundt hjemme i byen, og rundt til venner omkring en, eller skal sådan en maskine udelukkes bruges til bane? for jeg har ikke meget forstand på scootere og skal sådan en maskine her passes meget mere end en normal? :p, checkes for om noget er løst osv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den her?
  • #1   13. maj 2009 bane vil jeg sige:)

den kan jo ikke holde til så mange kilometer

• #2   13. maj 2009 og ja, den skal jo have fullsyntetic olie og alt skal renses tit.

den er jo tunet ca 800 % mere end std, hvis du laver den opsætning

• #3   13. maj 2009 jeg ville bruge den til at køre på vejen og bane hvis man vil det en scooter kan jo aldrig blive for vild jo flere hk jo sjovere er den jo at køre på

• #4   13. maj 2009 men den bliver smadret efter ingen tid nærmest ;)?

• #5   13. maj 2009 nej den gør ikke. hvis du bruger en rigtig god olie, og skifter stempel regelmæssigt så burde du sagtens kunne køre med det til hverdag.

• #6   13. maj 2009 Hvis du ikke har forstand på det, så burde du starte med noget der ikke er så vildt.

• #7   13. maj 2009 du skal være søød ved den så smiley

• #8   13. maj 2009 Bane det for åndsvagt at kører på sådan noget til hverdag, hvis der kommer en og blæser forbi mig kører jeg ind i ham !

Simon L
    Siger en med en hot 50

• #9   13. maj 2009 | Team Steoide • PGO MEKANIKEREN • |:

ja det er også det jeg lige sådan tænkte på, jeg er virkelig helt lost når det kommer til scootere, og så bare købe en lettere sportstunet sonic :))

• #10   13. maj 2009 ja og hvad så???? jeg har haft mange andre sonic, jog (dog solgt igen efter 14dage da jeg ikke gad køre på det lort den var alt for lille til mig), runner med evo og flere jeg havde bare en hot til at stå den havde ca stået stille i 4 år og hvad er der galt med en hot??? faktisk er det den scooter jeg har haft minst problemer med eller der har ALDRIG været problemer med den kun selv for skyldte så jeg synes det er en god scooter og den eneste grund til folk ikke kan li hot er vel kun fordi man ikke kan få dem så vilde som andre scootere og jeg køre næsten aldrig på scooter mere har bil så den er kun lige til en sjov tur engang imellem og til at lege med politiet med

• #11   13. maj 2009 | Sniger Halskov | ™ Du rigtig nok hård hva? gjorde du det ved mig, skulle jeg gøre dig 100 % invalid

• #12   13. maj 2009 Alex .
    hehe ja han er en af de hårde bananer men han bor sku lidt langt væk fra mig ca 200km og gider sku ikke gøre noget ved så lidt men hvis han vil slås om det er jeg da klar i svendborg og han skal da være velkommen med hele nordsjælland lige som en anden spasser her inde fra som trude mig med hele billund ville kommer efter mig men de er da ikke kommet endnu jeg var ellers klar med møde sted og det hele men de tøsser tør sikkert ikke at komme og jeg køre da også gerne træk om det med ham og hans grimme jog r men det skal være i svendborg

• #13   13. maj 2009 må sku ærligt indrømme du er rån i kas simon L, du sidder og snakker om at slås om noget i diskutere på en website? get over it kid.

• #14   13. maj 2009 mike P
    nej jeg siger hvis han vil slås om at hot er noget lort eller det ikke er det noget lidt andet hvis jeg ville slås havde jeg uden tøven kørt hjem forbi ham med det samme og du skal heller ikke komme for godt igang du ellers kommer jeg sku forbi dig også hahaha

Kommentér på:
den her?

Annonce