379 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Køre uden stelnr"
Køre uden stelNR ?
Hey . vil lige høre hvad der sker hvis man køre uden stelnummer ? for har et stel men der er intet nummer på . gider ikke til at banke nyt ! . Hvasd siger panserne til det ?
Hey . vil lige høre hvad der sker hvis man køre uden stelnummer ? for har et stel men der er intet nummer på . gider ikke til at banke nyt ! . Hvasd siger panserne til det ?
Skrevet af: Rasmus Oktan99 . - 22. okt 2006
stelnr på min maxi
min maxi er gammel og rusten og man kan faktisk ikke se stelnummeret der står på selve stellet... men pladen der er nittet på i siden er ganske tydeligt... kan jeg stadig køre på den uden at f.eks po...
min maxi er gammel og rusten og man kan faktisk ikke se stelnummeret der står på selve stellet... men pladen der er nittet på i siden er ganske tydeligt... kan jeg stadig køre på den uden at f.eks po...
Skrevet af: mikkel j - 6. dec 2005
Spar penge på din forsikring
Følger: 82 Følgere: 130 Scootere: 12 Emner: 48 Svar: 6.102
okt 2005
Følger: 78 Følgere: 78 Scootere: 6 Emner: 269 Svar: 1.337
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 20
Jeg har lige glasblæst min puch, og stelnummeret er næsten helt væk. Så ringede jeg til langelands politi og spurgte hvad jeg skulle gøre, om jeg måtte "tegne" det op igen eller hvad.
Han sagde at hvis man var i tvivl måtte man lade tvivlen komme til min fordel.
Men okey, her er der jo også skrevet at det ER væk..
Men kan jeg tro på min lokale betjent?
Køre uden stelnr.