{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

SCOOTERgalleri {{forumTopicSubject}}

Kan man da ikke respektere at dette er et scootergalleri!

Minibikes og lignende hører ikke til i et SCOOTERgalleri!

Jeg har da selv overvejet om jeg skal snuppe nogle billeder af en havetraktor og se om jeg kan få den stemt ind. Det er lige så relevant.

IKKE FLERE MINIBIKES TAK!
STEM DEM UD!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SCOOTERgalleri
  • #1   22. maj 2009 jeg er sku ligeglad, selvom jeg ikke smider sådan nogle ind..
    det rager mig..

• #2   22. maj 2009 fat nu noget torben hvorfor fanden tror du der en katogori der hedder minibikes herinde !

du kan sku da være ligeglad så længde det deres og de har gode billeder osv ??

• #3   22. maj 2009 fuck det hvis du spørger mig..
    lad vær og kig på den.

• #4   22. maj 2009 hvis det kun er scootere der må være herinde ? så puch og alle andre knallerter heller ikke velkommen smiley

• #5   22. maj 2009 Jeg er enig med torben, mini bikes skal hellere ind på RC-galleri...

• #6   22. maj 2009 Scooteren er efterfølgeren til eller nok nærmere udviklingen af den "gamle" knallert.

Minibikes, ATV'er og lignende er LEGETØJ (eller i visse tilfælde arbejdsredskaber).

Og jeg mener så absolut at det er en fejl at der er en kategori der hedder Minibike.

Her burde kun være maskiner der oprindelig er godkendt til gadebrug. Dvs. knallert 30 eller 45.

• #7   22. maj 2009 Hvis man gør en undtagelse at stemme en ind - jah. Så stemmer han også sine venner ind. Det er sådan nogle små 10 årige unger der vil have deres minibikes, cykler og havetraktorer ind. Det er sgu da skide useriøst?
    Og sanghjælp - helt seriøst. Scooter nej .. !

• #8   22. maj 2009 Jeg har endda lagt min jog ind under Foto album, fordi jeg ved den ikk har noget at lave her når jeg altid laver noget nyt på den. Jeg sætter den ind når den er færdig...

De kan sq holde deres bikes og atv og hvad de nu end har til foto album!

• #9   22. maj 2009 Ja, hvad fanden har du så oprettet en puch maxi for? når det er SCOOTERgalleri

• #10   22. maj 2009 Scootergalleri kan ændres til = Certificeret køretøjs galleri?

• #11   22. maj 2009 Jeg er enig med torben.
    Som han også siger, scooter er en udvikling af knallert, så man kan sige knallert bare er en "gammel scooter".

• #12   22. maj 2009 når der er en kategori der hedder minibikes så må de jo nok gernevære her inde ikk... og så det vel det samme med puch maxi og sårn noget lort det jo ikk scooter men knallerter...

• #13   22. maj 2009 Synes også det er nederen at de er her.. Men er entlig lidt ligeglad, stemmer dem ud hvis forsøger at komme ind, og ellers intet andet.

Men det med "SCOOTERgalleri" så er det fandme latterlig grund med puch og det.. Der er da også pony'er på hestegalleri? -.-

• #14   22. maj 2009 DJ ^: en Pony bliver jo os til en hest en dag? smiley

• #15   22. maj 2009 Tom! ja og? Det bliver den jo ikke fra dag til anden..

• #16   22. maj 2009 Læs dog for helvede hvad der står.

Scooteren er en videreudvikling af knallerten.

Hvis du skal have indregistreret en scooter idag bliver den faktisk betegnet KNALLERT 30 eller KNALLERT 45

• #17   22. maj 2009 så kan du da la vær med at kigge på dem hvis det er et problem de genere da ikk andre???!!!!

• #18   22. maj 2009 Så faktisk burde der slet ikke være nogen ting på denne side, fordi at det hele er knallerter?

• #19   22. maj 2009 hvis det kun var gade godkendt scootere eu30-45, ville sprintere, jog med rox motor, osv heller ikke kunne komme ind, de er jo ikke gade godkendt, du kan da for fanden da bare lade vær med at se på dem ,is du ikke har lyst, desuden er vores baneracere jo også en form for lege tøj.

• #20   22. maj 2009 de sfleste scooter og knallerter herinde må jo ikk køre på vejen selvom langt de fleste gør...

• #21   22. maj 2009 at i overhovedet gider gå op i det..

• #22   22. maj 2009 Ja jeg ville da personligt ELSKE hvis os med de goe gamle maskiner fik vores ejet galleri, så kunne vi jo undgå denne børnehave, det ville da være skønt! smiley

Anyway, Torben, jeg kan godt følge dig, SG burde være maskiner, som er oprindeligt godkendt til gadebrug.

Med det sagt, så har jeg ikke de store problemer med minibikes, de gør jo egentlig ingen skade, det er kun de, som sætter deres kina kopimaskiner ind under HONDA.. De har jo INTET med Honda at gøre???

Nej, det JEG har et problem med, er havetraktore, gokarts, crossere, ATV'ere, og andre maskiner over 125ccm, og desuden alt andet der overhovedet ikke har noget med en scooter at gøre.

Det næste jeg har et problem med, er folk der ikke sletter deres maskiner efter de er blevet solgt, DET STÅR I REGLERNE for f******.. Hvis folk vil vise deres solgte maskiner, så kan de gøre det i et fotoalbum, hvor de alle er oprettet under det samme.

Endelig, har jeg problemer med folk, som opretter deres knallerter både som "FØR", og "EFTER".. Det er IKKE tilladt at have samme maskine oprettet mere end ÉN gang. IGEN kan renoveringsforløbet vises i et fotoalbum.

Jeg sys ærligt talt det er for dårligt at Hjælpe-Administratorene ikke gør noget ved disse problemer, det er jo derfor vi har dem.

Tjah, så kom jeg da lige ud med det.. smiley

• #23   22. maj 2009 Jeg har overhovedet ikke noget imod modificerede scootere eller knallerter. De har jo som udgangspunkt været godkendt til at køre på de danske veje. Så kan i for den sags skyld oprettet en Ciao med raketmotor eller en Jog med turbinemotor. Det er alt legetøjet jeg er utilfreds med.

• #24   22. maj 2009 HMM, var lige inde og lure din profil Torben, og du kan da OVERHOVEDET ikke tillade dig at beklage dig når du ikke selv kan overholde reglerne, det er jo faktisk folk som dig der forringer SG for os andre..

Måske, du skulle tænke dig om inden du begynder at klage over andres opførsel..

• #25   22. maj 2009 det værste man hører er "vil du bytte din jog for en minibike"

• #26   22. maj 2009 KROGH: Hvor er det helt præcis du mener jeg ikke overholder brugerbetingelserne?

• #27   22. maj 2009 Det allerførste punkt når du opretter en maskine.

"scooteren SKAL være din egen"

Eftersom alle dine maskiner er byttet væk, og ikke længere er dine, så er det ikke tilladt for dig at have dem oprettet. Læs evt mit lange indlæg længere oppe.

CITAT FRA BRUGERBETINGELSER.
    5.4 Oprettelse af scootere

ScooterGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til scooteren, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af ScooterGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en scooter her på siden.

Scooteren skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve scooteren!
    Scooteren må ikke oprettes som salgsannonce!
    Scooteren må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, henvises til MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

Crossere, Quadbikes og ATV'er der er mindre end 125cc, kan oprettes på ScooterGalleri.dk.

Det er ikke tilladt at oprette flere scootere i samme galleri; opret venligst kun et galleri per scooter.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede scootere og sletter uden varsel alle scootere, som ikke opfylder alle betingelserne.

• #28   22. maj 2009 KROGH: Hvis du nu tager dine læsebriller på og rent faktisk læser hvad der står så skriver de faktisk at Scooteren skal være din egen VED OPRETTELSE.

Der står så vidt jeg kan se ikke noget om at du skal slette dem hvis du sælger, bytter eller skrotter.

Hvis det var tilfældet ville der sku ikke være mange maskiner herinde.

Prøv selv at læse lidt på lektien inden du brokker dig.

• #29   22. maj 2009 Jeg har selv fået prædiken fra en HA' i tidernes morgen, de skal slettes når de er solgt.

• #30   22. maj 2009 Jeg tror helt ærlig ikke at der ville være halvt så mange maskiner herinde hvis alle slettede ved afskaffelse.

• #31   22. maj 2009 Om så der kun var 2, så er det da underordnet. Man kan jo ikke vise noget frem som sit ejet, når man ikke ejer det.Igen må jeg sige, det er derfor vi har fotoalbum funktionen.

• #32   22. maj 2009 Krogh.
    Jeg skrev det til en tidligere hjælpe admin ved navn xander og han sagde det kun var ved oprettelse. Og derefter blev jeg slettet pga han ikke ku klare mig. Så de skal ikke slettes ved salg når hjælpe admin ikke behøver gøre det.

Torben.
    Fjern din knallert når dette er et scootergalleri, som du så fint påpeger.

Kommentér på:
SCOOTERgalleri

Annonce