{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Frederik P
Frederik P
Tilmeldt:
3. dec 2003
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 95

!! SCOOTER-SHOPPEN !! {{forumTopicSubject}}

OKEy,,

Er der nogen herinde der kender en som arbejde hos scooter-shoppen.dk ?? så få dem lige til at tage 5 klasse om igen..

Okey,, for det første så bestilte jeg mine varer i mandags.. jeg har ikke fået dem endnu.. og er pænt syg over det.. jeg skrev så en mail her i går.... så først spurgte personen i den anden ende.. og jeg citerer... `` hvad har du bestildt`` det er da rimelig godt klaret vil jeg sige..

Så skrev jeg så hvad jeg havde bestilt.. også skrev personen det bliver nok sendt senere idag.. så tænker man bare,, når ja.. får det nok imorgen.. men nej.. har ikke fået det endnu.. sys seriøst det er dårlig service.. og hvad fanden skal de bruge ens Tlf nummer og mail til hvis de ikke fortæller en at ens varer ikke er på lager eller trods alt bare kommer med en eller anden undskyldning..

Jeg skrev så tilbage til dem om de ikke havde tænkt på at fjerne det der med at hvis man bestiller inden kl. 15:00 så får man det dagen efter.. og siden det har de ikke svaret..

Andre der har haft lignende oplevelser.. De skal lige siges at jeg har handlet med dem får og der gik det sku helt fino..

MvH rQde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  !! SCOOTER-SHOPPEN !!
  • #1   5. mar 2004 Jeg har kun haft den problem med dem med at jeg havde fået mine ting smidt i en kasse og det meste var ødelagt. tak scooter-shoppen... det var mest plastik og en kæmpe sidestøtte fod... hmm... men ellers synes jeg det er en fin butik,,, jeg fik mine vare 2 dage efter

  • #2   5. mar 2004 jeg bestilte mine vare fredag klokken 17 og fik mine vare onsdag ved 4 tiden.. hmm.. den støttefod jeg bestilte til min stalker er for lang og fyldt med lange ridser. min membranblok lugtede af olie og der var en malingplet på den... dog var den pakket ind.

    det er en okay side og sælger nogle fine ting, men lad vær med at køb der.. enten passer det ikke ellers er der diverse skader på varen


  • #3   5. mar 2004 Jeg kender ham der har den!!!

  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 95
    #4   5. mar 2004 Sonic freak.. Hvad er det så lige for nogle ansatte han har ?? skal man seriøst ringe til dem før der sker noget ?? jeg spørg bare ??

  • #5   5. mar 2004 Han er vist alene om det men han har travlt nogen gange han bestiller mange vare hjem....!

  • #6   5. mar 2004 De er også ved at gøre det bedre han er ved at ansætte flere og han gør scooter-shoppen større så han kan have flere ansatte...!

  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 95
    #7   5. mar 2004 Scooter-Shoppen er nu om sider på plads i de nye lokaler. Vi kan fra og med D 16/2-04 give alle vores privatkunder samt forhandler den bedste service. Der er blevet ansat mere personale samt andre forbedringer. Der skulle nu også være mulighed for at kunne komme i gennem til scooter-shoppen via telefon hvor der tidligere har været problemer, vi har nu følgende telefonnumre du kan bruge. Der vil fremover også medfølge monteringsvejledning med til alle transformator samt cylindre og krumtapper. Vi kan fremover tilbyde alle vores kunder at montere dæk for kun 100kr, også selvom de selv kommer med dækket. Det eneste vi kræver er at man bare kommer med fælgen rengjort.



    HVORDAN KAN HAN SÅ SKRIVE DET ??? jeg spørg bare,,


Kommentér på:
!! SCOOTER-SHOPPEN !!

Annonce