{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

LÆKKRESTE SONIC TILSALG. RENOVERET 09 {{forumTopicSubject}}

men ikke for at være selvglad eller noget, så er det sku også dejlig scooter. alt er hovedrenoveret i den, som cylle + stempel, karbu + dyse, vario + ruller, krumtap + krumtaps lejer, motorophæng + stang og lejer. så det er næsten komplet hovedrenoveret motor. smiley og så kører den pisse godt, lyder godt, og er behandlet godt!
Mange fede detaljer som du nok har set og sådan.. Så jeg er meget ked at sælge den billigere da jeg er gået 2 kg ned i pris da der jo er finanskrise xD. Men ej, vil bare gerne hører om du er intra e´ller noget. der er jo ingen defekter ud over at der bare mangler nyt speedo kabel, og elstart? og så er du bare kørende. Men det er tusind gange lettere at starte på kick da det er hurtigere og den altid starter på første hug smiley

Men skriv om du er intra. Bytter gerne med et projekt eller noget, men det skal være Aerox, sonic, Jog R, senda !!!!! Og så skal jeg have mindst 8 kg oveni.

Købpris lige nu er 13 kg !! (er gået ned i pris, og den ligger mig i mange penge og tiden selvfølgelig. LÆS ALT TEKSTT OM DEN I MIN PROFIL + evt. se film med den eller fotoalbum.

LINK!

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=231229&ipc=706032


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LÆKKRESTE SONIC TILSALG. RENOVERET 09
Kommentér på:
LÆKKRESTE SONIC TILSALG. RENOVERET 09

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce