{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Tak for træffet :-) {{forumTopicSubject}}

Det var da en hyggelig flok, som var samlet igen i år. smiley Ca. 30 som altid, og langt de fleste var kendte ansigter. Jeg er i gang med at brainstorme omkring træffet på Fyn, næste år. Jeg fik skiftet forhjulslejer i sidste øjeblik på træffet (traditionen tro - sidst brækkede motoren sig), blev standset af politiet i en lånt bil og hyggede mig gevaldigt med både de gamle og knap på gamle. smiley God mad, god stemning og elendigt pisvejr... men FUCK it! Det var turen værd, og hjemturen forløb uden bøvl. smiley Har kørt i alt 250km på 8.2L benzin... billig morskab! Og Nilas, jeg håber din Kreidler kører fint - lad være med at bruge chokeren, medmindre det er koldt! Og husk at slå over på RESERVE!!! (den starter så skidt uden benzin i bundkarret, hehe)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for træffet :-)
  • #1   14. jun 2010 Lyder godt i havde en go tur :=).
    Jeg måtte knokle som sædvanlig. : 0/
    Der kommer vel lidt foto og film lige pludselig.'
    mvh :=)

• #2   14. jun 2010 Nu ikke så fræk du! hehe.. Ja det var sku da et meget fedt træf! På trods af det kedelige vejr.. Men hul i det, vi havde det skide hyggeligt!

Jeg har som sagt smidt dine dele af hos din far, med undtagelse af det blæserkølede skjold, jeg opdagede at jeg havde taget det forkerte med.. Så det vil jeg til gengæld komme over med, når Kreidleren har fået plader på, og jeg er blevet færdig med mc kortet.. (bestod for resten teorien i dag)

Jeg smider en røvfuld billeder ind senere i aften smiley

• #3   14. jun 2010 Delene er skam afhentet smiley Men som sagt, prøv lige tre gange på kickstarteren, inden du overvejer chokeren. Den slags er kun til koldt vejr, og min motor klarer fint en koldstart uden choker! Lad os håbe, Christian snart får nogle koblingsfjedre hjem til os smiley især til din motor! smiley

• #4   14. jun 2010 Og tillykke, sguda! Se bare at komme ud på gaden smiley Race på grænsen af motorens evner på sydfyn er fedt! Og med 30km/L er det endda billigt, mens det er pissesjovt! smiley

• #5   14. jun 2010 Helt sikkert Jesper! - Jeg tror nu også det vil gøre en del, når jeg får det rigtige olie i gearkassen smiley (det er aldrig noget jeg har set særlig tungt på, men det gør åbenbart en del)...

Og så prøvede jeg også lige at starte kræet her lidt tidligere, og der var massere spræl i hende ved første huk, ingen problem! smiley

• #6   14. jun 2010 Rens motoren ud med en gang dieselolie, inden du hælder frisk olie på. Så er du af med det meste af den gamle olie.

Og skulle du have glemt det, så er det:
    '
    castrolshop.dk smiley

EP80, mineralsk GL-4 olie. smiley

• #8   15. jun 2010 Jeg glemte, vanen tro, mit kamera, men der skal nok dukke et eller andet op. smiley Næste år bliver det på Fyn, så det er jo midtvejs for de fleste! Og mht. regn, så er den slags jo vådt, men tøjet tørrer igen, og når der nu engang er en bålplads, så kan man blive varmet godt op! smiley KYLLING! STRÆBER! smiley

• #10   15. jun 2010 Jeg har en 44mm cylinder, hvis du vil prøve ad!!! smiley

Kommentér på:
Tak for træffet :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce