{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

min maxi er helt tosset!! {{forumTopicSubject}}

hey guys smiley

jeg har lige købt en puch maxi... altså, hvorfor ikke? man er vel lidt bonderøv! smiley

den har lidt problemer med tænding, indstilling, tomgang, overophedning og når jeg giver den gas.

den har 7.5 hestes sættet, fra protuna. og så en BOSS udstødning, også fra protuna.. gearing 16-45.

den gider ikke altid at starte særlig nemt, skal ofte bruge choker.
den står ufattelig dårligt i tomgang, går næsten altid ud, hvis den ikke får noget Jonna.
når den bliver godt varm, giver den nærmest op, og går ud, og vil først starte 5-15 minutter efter.
når den kører er den ikke stabil, skal give den gas i små ryk før den gider at komme frem ad, og hvis jeg giver den bundgas dør den.. (hvis jeg skal sænke farten pga sving eller noget, dør den også tit).
ved ikke helt hvor meget luft og benzin skruerne skal have. for enten kan den holde tomgang, eller så kan den køre nogenlunde, ved forskellige indstillinger....

som i nok kan læse jer frem til, er jeg lidt ude at skide, og ved ikke ufattelig meget om problemerne. Har i nogle gode råd, eller idéer til hvad jeg skal gøre, så skriv endelig. (ved ikke hvor stor dysen er)
spørg endelig ind, hvis i har en idé om det, men mangler mere specifik beskrivelse.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min maxi er helt tosset!!
Kommentér på:
min maxi er helt tosset!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce