Skjolde! {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg været så skide uheldig at min svigermotter havde prøvet at rykker min Senda en nat hun skulle på arbejde. Jeg sov trygt hos kæresten, mens jeg drømte sødt om vingummibamser og flødekager. Hvad jeg dog ikke viste var at hun stod ude i mørket og prøvede at flytte den, hvilket jo selvfølgelig gik galt da hun er 150-160 cm høj eller noget i den stil. Nå men nok ævl, den væltede og hun kastede sig efter for at redde den men koblingsgrebet knækkede og hele forskærmen (til forhjulet) knækkede, og heldigvis ikkem ere da hun nærmeste røg ind under den for at redde den så den landte på hende, undtagen lige det førnævnte. Men af en eller anden grund er det bagerste sideskjold på højre side flækket (jeg tror hun greb fat i det for at holde knallerten)... Jeg har fået et tilbud fra den lokale Cymo, men for at være så flink som muligt inden jeg sender regningen videre til hende, ville jeg lige høre om man kan finde de HELT originale skjolde på nettet som passer til min billigere. Jeg har ledt overalt men kan intet finde.
Det skal passe til modellen Derbi Senda 06 modellen (den er dog godtnok indregistreret 07, 1. januar) og så er det Xtreme SM 50...
Håber i kan finde noget
sep 2008
Følger: 77 Følgere: 76 Scootere: 3 Emner: 26 Svar: 218
mar 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 82 Svar: 651
ellers skal du nok finde noget på ebay, eller brugt tror jeg
sep 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 21
sep 2008
Følger: 77 Følgere: 76 Scootere: 3 Emner: 26 Svar: 218
sep 2008
Følger: 39 Følgere: 39 Scootere: 8 Emner: 58 Svar: 327
Skjolde!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside