{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Diverse k50 spørgsmål (hjælp søges) {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

jeg vil mega gerne snart have min k50 ud og køre, men der er en del problemer der først skal løses...

1. Ledningsnettet. Nogen der har et ledningsnet, og nogen der ved hvad den sorte ledning med en hvid stribe skal?? Tænker lidt at den skal gå til stel??

2. Kaburatoren:
2.1: Skal der sidde en pakning der hvor man sætter kaburatoren på motoren??
2.2: Når motoren bliver varmet op, så sker der det, at gassen går op, og op, op OP, og bliver der oppe, og den eneste måde at få den ned er at slukke. Kan dette skyldes falsk luft?? Eller en forkert pilot dysse??
2.3: Nogen siger at man skal sætte en slange på kaburatoren til atmosfærisk luft. Er dette nødvendigt, er det ikke nok med det luft den får derinde??

3. Gear
3.1:Gearolien løber ud i venstre side af knallerten (set bagfra) Kan dette skyldes en ødelagt/gammel pakning?? og i så fald, hvordan løser man det så?
3.2 Nogen der ved hvilken form for gearolie der skal på den? Nogen siger at der skal 20w 40 hvor andre så siger at det ikke er gearolie...

4. Batteri: Nogen der ved hvad der skal bruges for at lave en batteriholder? Eller evt. har en som jeg kan købe??

På forhånd tak smiley

Med venlig hilsen
Frederik smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Diverse k50 spørgsmål (hjælp søges)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce