The yamaha Fs-1 showdown

The yamaha Fs-1 showdown

Medlemmer: 397
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere
452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Væk inden weekenden!! Væk inden weekenden!!

Mine forældre har lige fortalt mig, de ikke gider have min gamle knallert stående ved dem længere, efter som jeg ikke selv har plads til den har jeg prøvet at sælge den, men uden held!

Så nu skal den væk, inden weekenden, ellers for naboens dreng den.

Der er tale om en Yamaha fs1 Med ens stel. og motornummer, intet el virker, kører og starter godt! mange originale dele.

Jeg har en film i profil hvor den kan ses, og høres, men kig forbi, hvis den også skal prøves, den står og keder sig og synes det er synd hvis drengen inde ved siden af, skal have den...

Hvis i er seriøse kan vi tage den over PM. Jeg kan også fragte, men ser helst den bliver afhentet, da jeg før har kørt ud med den, blot for at få at vide, af knægtens far, at han ikke længere ville kæbe den....

Og som udgangspunkt vil jeg gerne have 2500,- er tidligere blevet vurderet herinde til helt opimod 5-6000, men da der nærmest ikke var nogle interesserede sælger jeg den til den lave pris. Vi kan naturligvis sagtens finde frem til en anden pris.
Jeg er også åben for nogle evt. bytte handler, har snakker vi, nogle fede højtalere, en Stratocastor, En forstærker, eller noget andet sjovt. BARE IKKE ANDRE MASKINER, JEG HAR IKKE PLADS smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.
  • Skift af dørbælg på vaskemaskine 600 kr.
  • Samling af have bænk 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Væk inden weekenden!!
Kommentér på:
Væk inden weekenden!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce