{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Hjælp pgo pmx {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Har en pgo pmx som kørte perfekt, lige til den dag hvor jeg tog udstødningen af og malede den ? Jeg satte den på igen, og den startede som den plejede. Slukkede den så, vaskede den lidt hid og did, ville så starte den igen. Den starter så men kun i 2 sekunder også går den ud ? og det bliver den ved med nu ? Har taget udstødningen af igen og givet den en ny pakning, men det er ikke det. så har jeg renset kabu, hellere ikke det, også har jeg taget topstykket af men det ser pænt ud samt med tændrøret ? hjælpe mig lige :S !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp pgo pmx
  • #1   24. mar 2011 vend udstødningen på hovedet og se om der kommer vand ud, ellers prøv med en anden udstødning som du ved "duer" og tjek om den så kører optimalt

• #2   24. mar 2011 Har vendt den på hovedet men der kommer intet ud. ohhh men altså den tænder jo normalt og begynder og tage omdrejninger men så går den bare ud, har også prøvet uden udstødning og der gør den det samme ? så tror ikke helt det er det :S

• #3   24. mar 2011 Det er det heller ikke så, tjek dine simmeringe, eller prøv membran

• #4   24. mar 2011 Det lyder altså som om at din udstødning kan være stoppet af et eller andet... det med at den heller ikke vil starte uden udstødning virker bare mærkeligt... min knallert gjorde det samme på et tidspunkt. Har du overvejet at din knallert er indstillet rigtigt mht. luftskruen etc.? det kan være det, det var det med min, og min gjorde det samme som din. det hjalp for mig at tage luftfilteret af. Ellers, så havde jeg vistnok også for stor dyse i dengang

Kommentér på:
Hjælp pgo pmx

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce