730 visninger
|
Oprettet:
Hvad F***** sker der? :) {{forumTopicSubject}}
Min Kreidler Superstar er underlig! :S
Når alt er standard vil den ikke starte. Alt er indstillet som standard, i karburatoren - Nålen står hvor den skal, ingen start. Helt død. Når jeg så giver den fuld gas vil den sagtens starte! Når jeg så sætter nålen i det øverste hak, vil den stadig ikke starte uden gas, men når jeg giver den en lille bitte smule gas vil den sagtens starte. men den tager meget høje omdrejninger. Hvad sker der? Karburatoren, benzinfiltre, dyse osv er renset, ingen snask der stopper noget dér.
Jeg er helt på bar bund???? Hvad foregår der lige?
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.652
Hvis alle dele er originale og i en stand der ikke er voldsomt slidt, så er der nok chance for den tager falsk luft ind et sted. Jeg ville starte med at skifte pakningen under studsen, men hvis den tager falsk luft er min erfaring at det er pga. slidte simmeringe.
Du kan prøve at gå et par numre op i dyse for at kompensere lidt for problemet, men hvis det er simmeringene, så skal de jo skiftes før eller siden.
aug 2011
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 11 Emner: 49 Svar: 181
okt 2005
Man kan som sagt sommetider kompensere lidt for det ved at montere en større dyse, men den bedste og rigtige løsning er jo selvfølgelig at finde problemet, og så løse det.
aug 2011
okt 2005
Pas på din "gøglerløsning" ikke suges med ned gennem indsugningen, så kan du godt vinke farvel til stempel, og sikkert også cylinder.
aug 2011
Hvad F***** sker der? :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside