Kreidler klubben

Kreidler klubben

Medlemmer: 155
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere
784 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Er vi løbet tør for Kreidlere? Er vi løbet tør for Kreidlere?

Er jeg den eneste der synes det er umuligt at skaffe en Kreidler RMC til menneskepenge? alle vil have 15-20.000 for dem...

Jeg skal i virkeligheden kun bruge en motor hvor lejerne ikke er rustne og en 10mm bing og en lovlig udstødning, men jeg kan simpelthen ikke finde nogle? Hvor bliver de af?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er vi løbet tør for Kreidlere?
  • #1   18. apr 2013 Motore er der nok af til salg, jeg har tilbudt dig et pænt hus til din bing, og en 10mm bing er ellers næsten umulig at skaffe, og en lovlig original udstødning i pæn stand er ikke til at skaffe, slet ikke hvis det skal vlre den skrå model.

• #2   18. apr 2013 hehe, fandt vi nogensinde en pris på det hus?

• #3   18. apr 2013 Der er da massere til salg smiley Det bliver bare solgt med det samme når det kommer på! Der har bl.a. lige været en nogenlunde fin original knæk til 3-400kr! Jeg overvejede at købe den, men udelukkende kun for at ha den. Jeg har jo en helt ubrugt monteret smiley

• #4   18. apr 2013 i må meget gerne kontakte mig hvis i hører om noget på sjælland. en 3-gears motor med nye lejer og en 10mm så er jeg en glad gris

• #5   18. apr 2013 Renover en selv smiley Det er ikke særlig svært! Der er mange der får det til at lyde som om det er en rumraket man skal samle. Men det kræver altså ikke mange hjerneceller hvis man bruger en manual, MASSERE af tålmodighed og det rigtige værktøj. Måske skal man samle den 2-3 gange før det er rigtigt smiley
    Men jeg gjorde det altså på første huk! Det skal desuden lige siges at jeg kun har skruet i maxi før, så meget viden var der ikke!

• #6   18. apr 2013 Jeg synes der er nok af Rmc, de fleste af dem til rimelige penge har dog fået et anderøvssæde monteret og så vil jeg ikke røre dem!

• #7   18. apr 2013 Andreas, ja, kig dine beskeder igennem, vi skal ikke til at handle her i forummet. smiley

Casper, jeg er ikke helt enig, man samler ikke bare en motor, det er uhyrre vigtigt at få den shimmet rigtigt ind. smiley

• #8   18. apr 2013 hvis du mangler nogle motor blokke så har jeg en hel kasse fuld.. har vel en 15-20 sæt smiley
    førhen roede jeg kun med puch.. renoverede min RMC i lørdags og det var første gang jeg nogen sinde havde set og rørt sådan en maskine..(se evt mit fotoalbum)
    jeg syntes at kreidler motoren er en super lækker maskine og skrue på..
    og med hensyn til at de er dyre.. jeg har 4-5 kreidlere stående som venter på en overhaling.. ind til videre har de kostet mig 625kr smiley
    en RMC. to stk LF mener jeg de hedder og 3 stk RS smiley

• #9   19. apr 2013 Jo er langt i mellem dem.
    Har lidt dele til bage, vis du mangler.

• #10   19. apr 2013 #Krogh's værksted Det er fuldstendig korrekt, men med lidt tålmodighed så kan det sagtens lade sig gøre for den almindelige dansker smiley Jeg tror det er tålmodighed mange mangler når de samler en motor! Den skal bare ud og køre.

Kommentér på:
Er vi løbet tør for Kreidlere?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce