{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

hvad syns i?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og tænkt på at købe dette:

TOP PERFORMANCES 86CCM MAXIKIT

Top Performances 86ccm Maxikittet er det absolut største og kraftigste cylinderkit til AM6 motoren, fra den store italienske producent. Selve cylinderen er lavet af aluminium og er med højtliggende skyllekanaler, samt en meget stor to-delt udstødningskanal. Der medfølger en krumtap med længere slaglængde, hvilket er med at bringe kittet op på 86ccm. For at sikre der er nok indre køling, anbefaler vi at man mindst benytter en 19mm karburator - dog er der klart højest ydelse at hente, med en større karburator. Kittet leveres komplet inkl. pakningssæt, stempelring osv.
dkk. 2799.00

KARBURATOR - DELLORTO 21MM PHBG BLACK EDITION

DellOrto 21mm PHBG Racing Edition er DellOrtos nyeste bud på en racing karburator. Som noget nyt er den med skruelåg, hvilket gør det nemmere og hurtigere at ændre på nålens placering. En anden smart finesse er at der kun skal skrues én skrue ud af bundkaret for dyseskift. Karburatoren er malet sort, og har en glat overflade som gør at skidt og olie ikke så nemt kommer til at sidde fast. Bemærk, der er både olie og vaakum tilslutning på denne karburator. OBS : er til manuel choker.
dkk. 699.00

men ved ikke hvad for en udstødning der skal købes til

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad syns i??
  • #1   31. maj 2007 okey taker hvor finder jeg så den udstødning??

• #2   31. maj 2007 er det denne udstøning du snakker om

TOP PERFORMANCES RACING

Top Performances Racing udstødningen er lavet til brug på sport- og racingcylindre - dog kan den også godt bruges med den originale 50ccm cylinder. Selve udstødningen består af seks konusser, er håndsvejst og er høj kvalitet. Lyddæmperen er beklædt med carbon og den monteres på udstødningen vha. tre bolte. Udstødningen er blevet lakeret, men for at holde den fri for rust, anbefaler vi at give den nogle lag klarlak.
    dkk. 1399.00

• #3   31. maj 2007 Hebo GP Replica

Hebo GP Replica udstødningen er sidste nye udgave til
    Yamaha TZR. Designet af lyddæmperen er kraftigt inspireret, af udstødningen på de nye Yamaha R6 modeller. Selve udstødningsrøret er lakeret med klarlak, for at sikre den imod at ruste, dog vil det være en god idé evt. selv at give et ekstra lag eller to. Der er to begrænsninger - én i flangen og én i lyddæmperen, begge er dog meget nemme at fjerne. Udstødningen leveres inkl. ophæng osv. og er begrænset i lyddæmperen.

• #4   31. maj 2007 min mening og ja en støre kabu

• #5   31. maj 2007 Hebo Manston Revolution Red Edition AM
    Pris: DKK 2.495,00
    (EUR 334,90)

På lager (1 Stk.)
    Nr. hr4000241MRV

Beskrivelse:
    Ø:47,6
    Slaglængde:39
    CC:70
    PM:13.600
    RPM:14500

Måske det vildeste racing kit der findes til AM motorer. Kittet leveres med Vertex High Speed stempel.

Bronze topstykke, dobbelt udstødningsport.

Vi anbefaler at du som minimum bruger 19mm karburator, og Hebo's egen udstødning.

Max Ydelse: 22-28HK

^^ Havde jeg ikke lige købt tun sæt, så var det der, at foretrække...

Held & lykke, knægt! smiley

• #6   31. maj 2007 hvor kan man købe Hebo Manston Revolution Red Edition AM henne? Jeg tænker også lidt på at tune..

• #7   31. maj 2007 hebo´s side

• #8   31. maj 2007 www.hebo-racing.dk

^^ Som sagt...

Kommentér på:
hvad syns i??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce