{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Hej har Projekt {{forumTopicSubject}}

Hej har projekt uge oppe i skolen og har og unge og alkohol...
så har lige nogle spørgesmål til jer hvis i gider svare seriøst på dem og ikke komme med dumme kommentere...

1: Hvad drikker i mest af når i er i byen.

2: Hvorfor drikker i ( er det f.x. for at ha det sjovt med venner eller er det bare for at være fuld.)

3: er det hver weekend du drikker.

4: Hvor gamle var i da i første gang var fuld. Og var det hjemme eller sammen med venner. Og hvad fik jer til at prøve det.

5: Køre i på scooter/knallert når i har drukket.

6: Hvad kan man gøre for ikke at have tømmermænd næste dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej har Projekt
  • #1   25. feb 2008 1. Enten vodka eller øl, allerhelst fadøl.

2. Det er fordi man bliver mere afslappet, og man har det skide skægt smiley

3. Nej, langtfra, det har jeg ikke tid til. Skal både passe skole og arbejde.

4. Jeg var faktisk lidt over 16 inden jeg drak første gang. Det var til en forfest til ringridning. Det var omme ved en ven, og vi gjorde det fordi vi ville have en fed aften smiley (og det fik vi)

5. Jeg har gjort det EN gang, og jeg brød mig ikke om det, det var fordi jeg skulle hente en veninde. Lad være med det gutter, det er farligt!!!

6. Lade være med at drikke. Ej, det er lidt forskelligt fra person til person. Selv har jeg ikke decideret tømmermænd, jeg kan være en smule bagstiv, ellers er jeg bare helt vildt tør i halsen. Men nogen siger at man bare skal drikke godt med vand ind imellem, og så sørge for at få frisk luft.
    Og så er det dårligt at sidde ned og drikke, i hvert fald hele tiden, for så rammer det som en bus når man rejser sig op.

Og så har jeg hørt der findes en kaktuspille mod tømmermænd, men jeg ved ikke om den virker?

Jeg håber du kunne bruge svarene til noget.
    - Og tag nu og lav din projektopgave ordentligt, tag hellere og arbejd hårdt de første par dage, så du ikke sidder og skal lave det hele torsdag aften smiley

-- Held og lykke med det

• #2   25. feb 2008 tak for det.:) Nej jeg laver det meste så hurtigt som muligt og så bruger jeg bare svarene herinde istedet for at gå rundt med spørge skemaer på skolen

Kommentér på:
Hej har Projekt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce