Okay hvad nu galt med den skod scooter {{forumTopicSubject}}
Hey.. Nu efter jeg har tunet min speedfight, for VILDT. har den svært ved at starte.
Den virkede fint nok i starten, så opdagede jeg at den ikke kunne køre hvis vejen er det mindste våd, for så går der 2 min og så filteret pisse vådt og så går den ud.
så jeg er begyndt at tage filteret med ind og sætte en pose på karbu.
men jeg kan ikke få den startet. den køre som en drøm når den selv synes den har lyst til at køre.
Det eneste jeg sådan lige kan se er at når jeg tar tændrøret af og giver det stel og så se om der kommer gnist, så gnister den men den gnister eks. i 2 sek, og så stopper den i et ½ sek. og så gnister den i 2 sek igen.
Når jeg prøver at starte den giver den ikke en skid fra sig. helt død.
Speedline sagde det måske havde varmesat sig, men har ikke haft overskud til at tage cyllen af, da det så besværlig når den er fuld af kølervæske :S
Har overvejet og smide den af hos speed up og sige "Her - scooter - FIX" koste hvad det vil.
Men har ikke nogle trailer og tror næppe de gider at hente den fra køge. om de så fik penge for det.
Men ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, nogen forslag?
Og bare et spørgsmål. hvad kan jeg sælge den til som den er nu? og hvad hvis den bliver instillet og starter perfekt?
maj 2006
Følger: 150 Følgere: 151 Scootere: 7 Emner: 222 Svar: 2.136
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 95 Svar: 807
sep 2006
sep 2006
kan det hele skyldes at jeg bruger en for stor dysse? for så vil den drukne hurtigt og så bliver tændrøret vådt og så starter den ikke, kan det være det?
jeg mener at tændrøret var lidt vådt sidst jeg tjekkede det. hvilken dysse skal jeg så prøve mig?
sep 2006
kan det hele skyldes at jeg bruger en for stor dysse? for så vil den drukne hurtigt og så bliver tændrøret vådt og så starter den ikke, kan det være det?
jeg mener at tændrøret var lidt vådt sidst jeg tjekkede det. hvilken dysse skal jeg så prøve mig?
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 2 Emner: 6 Svar: 190
sep 2006
Men den har været svær at starte næsten lige siden jeg har lavet den, men nu vil den slet ikke.
Det er som om tændrøret ikke giver en skid gnist, men tar jeg det af og holder ned på stellet og tænder el start så kommer der altså gnist :S
sep 2006
Jeg har aldrig hørt det før, men nu køre jeg jo med std cdi boks og racing tænding og racing cylle og det hele. så mon ikke cdi bliver ødelagt?
maj 2007
sep 2006
maj 2007
Okay hvad nu galt med den skod scooter
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside